Skräpjocke som äter sten

Poisonous

Trådstartare
Ailu har börjat äta enorma mängder grus och sten.
En del säger njursjukdom, andra säger vitaminbrist, några säger hungrig, några säger ofog.

Vad säger ni?

Sv: Skräpjocke som äter sten

Visst är det han som skadat benet?

Då säger jag att det inte är så konstigt att hundarna börjar med konstiga beteenden för att roa sig när man har benet i gips och livet är ganska trist :)

Har en bekant vars hund käkade sten/grus.
Vet inte varför just han fann det delikat, men det blev till att åka till vet. och operera ut då de inte följde med ut den naturliga vägen.

Ja det är han :)

Glam: Ja, här följer de med ut iaf. Märkts flera gånger då de hänt ngn olycka inne.

Håller med.

Sambons hundar åt sten när de bodde i tråkig hundgård och inte jobbade så mycket. En mer stimulerande vardag och större gård så har de slutat helt med sånt.

Liknande trådar

Katthälsa Vi har två gudomliga kattungar hemma nu som är 4 månader. Jag har läst så mycket jag kunnat om foder och vilket som är bäst. Nu äter de...
Svar
16
· Visningar
1 363
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 312
Senast: Enya
·
Mat Jag har en tetra tomatsoppa som jag tänkte äta en dag snart. Jag älskar tomatsoppa och ris som det serverades när jag gick i skolan (vet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 192
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 879
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar