Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en bekant vars hund käkade sten/grus.
Vet inte varför just han fann det delikat, men det blev till att åka till vet. och operera ut då de inte följde med ut den naturliga vägen.
Sambons hundar åt sten när de bodde i tråkig hundgård och inte jobbade så mycket. En mer stimulerande vardag och större gård så har de slutat helt med sånt.
Kropp & Själ
Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
Kropp & Själ
Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Hästhantering 8-16 tyckte jag du skrev nånstans. Det funkar just fine på vintern även om det är en unghäst. Alla unghästar varken vill eller behöver...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.