Skönhetstråden

lisa412

Trådstartare
Vi har en hårtråd och en sminktråd men jag tycker vi behöver en skönhetstråd också där vi kan prata om olika skönhetsprodukter osv. :)

Jag skulle behöva lite tips på ny hudkräm och rengöring. Just nu använder jag ACO Face Caring Face Cream som dagkräm och Avene Extremely Gentle Cleanser Lotion som rengöring.

Rengöringen gillar jag men hudkrämen känns sådär. Problemet för mig är att jag har yttorr hud. Det känns nästan som att jag måste scruba huden varje morgon för att hudkrämen ska göra nån nytta och inte bara ligga på ytan. Jag blir nästan alltid fnasig i huden också.

Nån som har några hjälpande tips till mig?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 644
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Är det nån härinne som varit i kontakt med jourhavande präst? Hur var det? Kändes det som det gav nåt? Är inte troende och tvekar även...
2
Svar
26
· Visningar
2 058
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här! Jag är naturvetare/tekniker och hon är...
Svar
17
· Visningar
607
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 992
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar