Skönhetsprodukt-Tipsartråden

_FiA_

Trådstartare
Här är en tråd där vi kan tipsa varandra om produkter vi älskar/har testat/tycker om när det gäller skönhet. Skriv lite om varför den är bra. Lägg gärna in någon bild på produkten


Kan börja med att verkligen rekomendera denna hårolja

sleekhair_2269_473585743

Den luktar helt underbart (brukar få många komplimanger) och den gör att topparna ser nyklippta ut. Används sparsamt i längderna och inte i hårbotten.
 
Sv: Skönhetsprodukt-Tipsartråden

Den här är faktiskt jättebra om man har torra ben på vintern, de blir jättemjuka och lena om man smörjer dem efter dusch/bad.

5923-1.jpg
 
Sv: Skönhetsprodukt-Tipsartråden

*KL*

Nyheten "Nivea in shower body lotion" är enligt mig helt underbar. Inte för att det är någon jätte-speciell lotion, men för att den appliceras i duschen vilket jag älskar eftersom jag HATAR att smörja in mig efter duschen :D

Sedan är min bästa produkt olivolja. Till ansiktet, till torra armbågar, till torrt hår, till ALLT :love:
 
Sv: Skönhetsprodukt-Tipsartråden

Torrschampot från Batiste räddar mig flera gånger i veckan :) Kör på tropical, piggar upp nu på hösten!:up:
 
Sv: Skönhetsprodukt-Tipsartråden

Jag typ lever av den typen av krämer :angel:

En kalasbra kräm för ansiktet, speciellt om man har torr och skadad hud, är Avene cicalfate. Småsår och sprickor läker snabbt och fint!
7940-1.jpg
 
Sv: Skönhetsprodukt-Tipsartråden

kl

BABOR ADVANCED BIOGEN INTENSIVE REPAIR CREAM
Den enda ansiktskräm som gör att mitt ansikte inte smular sönder av torrhet å är illrött, speciellt såhär på vintern.
Nu känns huden alltid återfuktad och fräsch!
Dessutom känns krämen väldigt lugnande att ha på.
Svindyr men den är dryg och SÅ värt att slippa min besvärliga hud.

3686b214d75bbaf6082a57dfa56d2d3df8111967.jpg
 
Sv: Skönhetsprodukt-Tipsartråden

åh jag köpte den för ett par dagar sedan, HELT underbar är den. Man slipper verkligen smörja in sig efter duschen ! Perfekt.
 
Sv: Skönhetsprodukt-Tipsartråden

Den där ska jag köpa! Mina ben blir nästan fjälliga på vintern...
Vad heter den mer exakt (dålig syn :D)
 
Sv: Skönhetsprodukt-Tipsartråden

BB-cream och "all-in-one" facebase från TBS! :love:
92931m_z.jpg

92938m_z.jpg

Och så denna:
9936m_z.jpg

Så har jag en perfekt bas :D

När jag vill att sminket ska sitta extra bra (alt. få fram mer pigment i ögonskuggor) använder jag någon av dessa:
18837m_l.jpg

(denna fick sminket att sitta som berget från kl 09 till kl 03 ett nyår, såg typ nysminkad ut hela kvällen :D )
83290m_z.jpg

Denna är perfekt som uppfräschare!

Heta tips alltså! :D

Och så bara älskar jag denna ögonskugga:
99531_m.jpg

Finns i massor av härliga färger! Jag har lila ("diskret" om man använder den som vanligt, intensiv om man fuktar penseln med facemist) och knallrosa hittills, överväger en knallblå också...
 
Sv: Skönhetsprodukt-Tipsartråden

BB-cream och "all-in-one" facebase från TBS! :love:
92931m_z.jpg

92938m_z.jpg

Och så denna:
9936m_z.jpg

Så har jag en perfekt bas :D

När jag vill att sminket ska sitta extra bra (alt. få fram mer pigment i ögonskuggor) använder jag någon av dessa:
18837m_l.jpg

(denna fick sminket att sitta som berget från kl 09 till kl 03 ett nyår, såg typ nysminkad ut hela kvällen :D )
83290m_z.jpg

Denna är perfekt som uppfräschare!

Heta tips alltså! :D

Och så bara älskar jag denna ögonskugga:
99531_m.jpg

Finns i massor av härliga färger! Jag har lila ("diskret" om man använder den som vanligt, intensiv om man fuktar penseln med facemist) och knallrosa hittills, överväger en knallblå också...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: cassiopeja
·
Äldre Tänkte vi kunde ha en tråd för de (som jag) som vill få tummen ur och göra året 2015 till året då man slutade skjuta upp saker och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 350
Senast: chio
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen hade jag inte tänkt att jag skulle skriva något om veckans ridlektioner... Min ridskola har redan börjat sin termin, men rent...
Svar
0
· Visningar
513
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp