Sko själv.

Sv: Sko själv.

jag är jättenöjd över min hovslagare! bokar en tid och denna kommer, annars hör personen av sig, men endast om det absolut inte går. det har aldrig vart några problem. Lätt o föra en dialog med. (jag har också bett om vissa justeringar ibland..o det har vart ok) himla trevlig i övrigt. Har en kvinnlig....
 
Sv: Sko själv.

hade ute en ny hovis i lördags =) han kom 5 minuter för tidigt!!!!!! o ville boka tid direkt efter till en ny verkning... det är otroligt det finns bra hovisar =)
 

Liknande trådar

Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 689
Senast: Askur2017
·
Hästvård Varning för långt inlägg, det råkade bli en del. Idag kom hästen in med tre skor och en rejäl bit hov mindre igen, ena fram är det som...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
28 987
Hästvård Jag börjar bli helt uppgiven av dessa ständiga tappskor mina hästar skaffar sig. Vad tusan ska man göra? Min förra häst hade max 4...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
14 041
Senast: Marvin
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 183
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp