SKINN skodda ridbyxor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 3 996
Sv: SKINN skodda ridbyxor

nej inte hrlt i skinn :(

nu har jag dock skaffa mig ett till extra par av dem jag redan har, ska leta på falsterbo och se vad jag hittar.

jag gillar annars inte helskodda ridbyxor man sitter fast i sadeln, och efter att jag testat nu i skinn så man får ett lite bättre grepp men sitter fortfarande inte fast.

Hittade ett par skinnskodda ridbyxor från rooping, köpte dme och älskar dem. Tyvärr finns d ebara i en färg, skulle vela ha fler skinnskodda. Vilka andra märken har äkta skinn på skoningen??

Finska MA-NU har äkta skinnskoning och går att måttbeställa:)

VA men har inte Pikeur några äkta i skinn längre!? :(

Dom vita gamla jag har är ju äkta och dom andra jag hade var det med, så antog att det fanns fortfarande bara att jag nu inte köpt dom.

SKulle gärna vilja få veta modellen på dina skinnskodda roping ridbyxor samt vart de är köpta ;)
Vill ha ett par Kentucky men de är så dyra :cry:
Var det "Olivia"? Svarta med skoning ned till vaderna? Har en lapp som det står "has it/lo es" på?
Nopes, Kentucky har eller har iaf fast det, Victor Hugo vet jag ej.
De brukar dyka upp på Tradera emellan åt. Rejäla manchesterbyxor med skoning ända ned. :P

VA men har inte Pikeur några äkta i skinn längre!? :(

Dom vita gamla jag har är ju äkta och dom andra jag hade var det med, så antog att det fanns fortfarande bara att jag nu inte köpt dom.

Här finns det ridbyxor skodda i riktigt skinn ända ner till foten, de går att beställa i valfri färg/tyg.

http://www.ma-nu.fi/

Tycker att det är STOR skillnad på riktigt skinn och "konstskinn".
Det riktiga skinnet är inte alls lika halt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 568
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 087
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 228
Senast: valy
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 540
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar