Skillnad på elbilar.

Maléne

Trådstartare
Ska nog ge en elbil till dottern nu när hon fyller två. Vad har ni för erfarenhet utav det? Används dom mycket? (förstår det är olika mellan olika barn!) Vilken modell har ni haft? Vi har tittat på hummern för 2500 men är den något att ha? Eller är det lika bra att lägga dubbelt så mycket och få en peg perego bil? Någon som kan råda mig?

Sv: Skillnad på elbilar.

Jag kan inte råda dig direkt tyvärr. Vi tittade lite i somras på el-bilar till våra tjejer (då 3 och 5,5), men tycker att det verkar vara synnerligen dålig prestanda. En timmes körning och sen evinnerlig uppladdningstid.

Till en sån lite tjej skulle jag vilja ha fjärrstyrning (det skulle jag haft till våra också om vi köpt någon).

Lycka till!

Vi fick ärva en peg perego jeep till våra barn, den kunde de köra med på ängar och grusvägar i två dagar innan den behövde laddas igen. Man får säkert vad man betalar för.

Jag hade själv aldrig spenderat pengar på en men de har haft väldigt skoj med den de fick.

Stora sonen har en elmotorcykel som han fick i julklapp.
Den håller batteriet länge och han åker mycket på den.
Han har en eldriven fyrhjuling hos sin pappa också och den älskar han.
Så här är det väldigt populärt alla fall

Låter ju bra :) kommer nog satsa på en peg perego har vi kommit fram till.

Okej tack för svar.
Jag och dottern åkte iväg på en långtur idag och köpte en peg perego gaucho rockin och den var verkligen astuff, så nöjd, längtar till i vår/sommar när hon kan använda den på riktigt :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 947
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 614
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama