Skicka avgift till Aqha

R

ronjabus

Jag skulle registrera min häst där. Skickade iväg ett kuvert med pengar och trodde att allt var lugnt. Men nu får jag påminnelser så det står härliga till, hela tiden. Har mailat dem och fick till svar att de har inte fått mina pengar! Vad irritarande!

Hur har ni andra gjort? Skickar ni en check utställd på Aqha, eller dollar?

Sv: Skicka avgift till Aqha

Jag skulle registrera min häst där. Skickade iväg ett kuvert med pengar och trodde att allt var lugnt. Men nu får jag påminnelser så det står härliga till, hela tiden. Har mailat dem och fick till svar att de har inte fått mina pengar! Vad irritarande!

Jag betalar allt med mitt VISA kort.

Jag betalar oxå alltid med VISA kort när jag betalar medlemsskap, licenser, typning, registrering.

Mailar ni dem VISAkorts-uppgifterna? Det känns osäkert...

Ja, det är väl bara att betala igen, 500 spänn...
Det får bli VISA den här gången.

Har de inget bankkonto, där du kan sätta in pengarna? Borde ju funka även om det är utomlands

Nej dom har bara via kort eller bill.
Jag gör som gutis o Eva, har aldrig varit några som helst problem och det är det solklart lättaste och säkraste sättet att betala via VISA/Mastercard!

Nej dom har bara via kort eller bill.
Jag gör som gutis o Eva, har aldrig varit några som helst problem och det är det solklart lättaste och säkraste sättet att betala via VISA/Mastercard!

Japp, men nu kan jag passa på att fråga,
Online registeringen av föl, den måste väl fungera minst lika bra?

Den funkar skitbra! Man har lite koll var ens registrering är i rullorna oxå. Jag har för mig man kunde göra ändringar ett tag oxå, innan slutprocessen.

Jo fast det beror ju lite på hur hingstägaren har gjort, om dom har "releasat breedingen" för att utrycka sig på svengelska....

Jag måste tex skicka in Brittas papper (och det måste jag göra igår men jag kan ju för bövelen inte bestämma namn! :eek:) men Sessans föl som kommer vilken dag som helst kan jag regga online direkt!

jag hade för mig att det stog att man inte skulle skicka pengar....

kollade just.. såg att de stog de....

ja hur kollar man de.. maila .. antar att du skickat något mer än bara pengar.. är det en reggning så har ju pengarna följt med pappret så måste du ju få svar om pappret kommit fram först.. kanske är lättare att spåra då???

Men den som öppnar brevet kan ju lika gärna stoppa pengarna i fickan:crazy:

Jag skickade bara in breedinreporten och gjorde resten på internet, funkade kanon det också.

Nu har jag fått svar igen från AQHA. De har alltså inte fått mina pengar:mad: Och de skriver att jag kan betala på följande sätt:
1) You may contact our Customer Service Department at (806) 376-4811 with your VISA, MasterCard or American Express.
2) You may email your credit card information indicating the full card number, expiration date and name on card. Also indicate the amount authorized to be deducted from your card.
3) You may mail in a check or money order to our office via U.S. Postal.
OR
4) Wire to: Amarillo National Bank, Attn: Becky Douglas, ABA #111300958, Account #2003000100.

Inget om att man kan betala på deras sida. Ni som har gjort det. Kan någon vara snäll o skicka en länk?

Nu har jag hittat sidan hos AQHA. Men där står det att det kostar $40 i medlemsavgift.
I mitt brev som jag fick av dem står det:
Annual General Member-nr $35

Någon som vet vad det betyder?Något specialmedlemskap ;-)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 455
Senast: Sasse
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 784
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 805
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv