Skengravid?

_saga_

Trådstartare
Funderar på fenomenet skengravid, är sånt vanligt? Jag har alltid 28 dagars menscykel men är inte hundra på att ägglossningen är på dag 14. Jag har mått lite illa och inte kunnat äta på några dagar och imorse blev jag jätteyr och spydde men mår bättre nu. Jag är på dag 13 idag.. Har aldrig spytt förut vid ägglossning, men kan kanske ha nåt annat? Konstigt.. Har nån annan fått mysko inbillningsgravidsymtom?

Sv: Skengravid?

Jag har varit skengravid jattelange! Sakert 4 ganger forra aret! Ena gangen tyckte jag till och med att jag fick en mage! :D

Nu sista gangen jag var skengravid gick det inte over, och se, da var jag inte skengravid!

Har du nat test?

Haha

Jag tycker det ar ratt sa mysigt att vara skengravid! Forutom att man far sa daligt samvete nar man dricker vin (trots att man vet att man bara ar skengravid)

Det är ju skitjobbigt! :D Aldrig upplevt det på de här sättet..

Aldrig mått såhär och spytt, de gjorde jag senast på nyårsafton ;D

Tur att man inte verkar vara ensam

Nää inget test men jag är ju liksom mitt i två mensperioder så de kanske är dumt att testa.

Sa du borde ha agglossning imorrn? Jag trodde du var 13 dagar efter agglossningen. Om du ar gravid borde du alltsa vara 6 veckor redan = illamaende ja. Hade du en normal mens nu senast?

Jag tyckte iaf det var mysigt, men jag hade a andra sidan ingen mens :D

Ha ha, ja du, attans! Jag får väl försöka se till att lämna den skengravida skaran jag också... när det nu går igen!

Ja, det kan man ju hoppas =) Men jag har inte fått min mens ännu, så det blir nog inte än på ett tag skulle jag gissa...

Det tog ett helt ar for mig att fa mens. Skont visserligen men inte nar man vill ha fler! Jag har ett ooppnat paket Bidrottninggele om du vill ha den, det ska satta igang agglossning, men jag hann inte mer an kopa den sa fick jag mens :D

Jag börjar tro såsom Pmm skrev att jag har pms... ca 27 dagar av 28 ;D
Jag ska få mens på torsdag, har alltid 28 dagar, men imorse blödde jag lite lite rosa...
Från när kan man ta ett test?
Jag hoppas :)

Jag är jämt skengravid. Är det nu också. Vet inte om det är önskedrömmar eller om jag är rädd för det dock :D

Skulle vilja ha en till bebis men är så RÄDD för att bli gravid och få sådär ont igen ... :crazy:

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 401
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 130
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 420
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur