Skengravid....

vindvissla

Trådstartare
Det har jag varit hur länge som helst nu! Visst är det lite mysigt då och då att faktiskt tro att man är gravid, och när jag för ett par veckor sen fick foglossningsont i bäckenet trodde jag stenhårt att jag var gravid. Sen gick tiden och den senaste veckan har jag däckat med Sam klockan 9 på kvällen, för att vakna lika trött på morgonen. Varför inte testa, säger ni? För att jag är för jävla snål! Ett test kostar ju 13 euro!

Men de senaste dagarna har jag till och med mått illa, och tyckt att jag haft en liten bula på magen. Äh, förstoppning tänkte jag och drack lite mer vatten.

Idag när jag gick förbi apoteket fick jag ett infall, köpte ett test, åkte tillbaka till jobb och kissade. Och visst blev det ett jätteplus! Jag kan tyvärr inte ladda ut bilden för då kommer alla hitta den och än så länge är det bara sambon och två kompisar som vet.

Så Sam ska bli storebror han med! :bump: Har absolut ingen aning om hur långt det är gånget, sista (och första) mensen var i februari.

Jag var bara tvungen att berätta för er, ni vet ju hur sugen jag varit! :love:

Sv: Skengravid....

Satt och funderade över om jag kommer vara sugen igen när Ella fyllt 1 år, haha nu känns det avlägset mint sagt :D

Men åh så skoj för Sam som ska bli storebror ..

ÅHHHH! Grattis K!:love:

Vad roligt, ingen har väl missat att du minst sagt har varit lite småsugen på en till knodd!

Å gud vad roligt! Supergrattis! Jag har verkligen väntat på att du ska bli gravid igen (fast inte mer än dig såklart!:D) :bump::banana::bump::banana:

//julia

Hm jag har faktiskt ingen aning! Allt fran november till januari! Med tanke pa hur mycket jag ammar kan agglossningen ha drojt igen efter mensen. Jag far val vanta och se! :D

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 048
Gravid - 1år Är det vanligt att få mörkare färg runt bröstvårtan tidigt? alltså inte i ytterkant då..utan runt mitten. OM jag skulle vara gravid så...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: Calazirya
·
F
Gravid - 1år Chiao, alla. Måste slänga ut lite frågor här, då sjukvården bara läser innantill i manualen som en rakad apa som kan skriva maskin...
2
Svar
20
· Visningar
21 834
Senast: Bri
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hua....är så himla nervös! Ska göra ett graviditetstest i dag eller imorgon bitti.....för att göra en lång histora kort; För ung 7...
Svar
8
· Visningar
5 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka