Skaver sönder man och svans

Sv: Skaver sönder man och svans

Hej! Som sagt så kan ett flugtäcke hjälpa. Men annars kan du testa med den vanliga "Hästsalvan" som finns på bla. granngården. Den kan lindra kliandet. Min kompis köpte en liten burk, tror den hette Silversalva eller nåt sånt. Dem var rätt dyr men funkade bra mot kliandet!

Mvh//Erika

Har hästsalva hemma. Ska man kanske testa med det?

Hästsalva så får hon lika fin man som min häst Cindy ;)

Men låt oss säga att jag ska använda hästsalva. Hon har mjäl i hela svansen, hur ska jag gegga i hästsalvan utan att hela svansen blir smetig??

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
391
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
335
Senast: MML
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 357
Senast: Acto
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 756
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010