Skär till klippmasin, lammklipp??

• Hundhälsa
  • Trådstartare Trådstartare Tysolina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 165
T

Tysolina

Jag ska skaffa ett till skär till min klippmaskin (Marquant från Jula) och Oster eller Andis ska passa. Vill ha ett skär på minst 9mm och har hittat några skär. Det står "lammklipp" på dem och en del har glesa kammar på själva skäret. Vad är detta för skär? Någon som vet?:confused:

Sv: Skär till klippmasin, lammklipp??

Skär nr 4 lämnar 9 mm medhårs klippt. Den glesa heter 4 och är bra för mycket tät päls eller tovig medans 4F har täta tänder och klipper jämnare, den har jag.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 371
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 878
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 519
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka