Skänka kattmat?

Sassy

Trådstartare
Nån här som jobbar med hittekatter i Göteborgstrakten??
Jag har ett par kg torrfoder (av hög kvalité) som jag har (äh, Hanoo har) vunnit på utstälning, och som inte passar honom alls. Känns knepigt att slänga mat för flera hundra kronor...

Jag jobbar i Djurens vänner Borås. Vi placerar om många katter varje år och vi behöver alltid foder!

Har ni något stödhem eller liknande i Gbg? Jag har ingen bil...
Har 500 g Cat Exclusive Kitten, ca 1,5 kg Purina Pro Plan Indoor, 2 kg RC Mature och 1 kg RC Senior. Inte jättemycket kanske, men det känns ju dumt att slänga...

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 096
Senast: Farao
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
32
· Visningar
3 527
Senast: Gnist
·
Övr. Katt Vad har jag gett mig in på? Om två veckor flyttar en till katt hem till mig! En fantastiskt söt liten birma flicka blir det och jag kan...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Elisha
·
Äldre Det börjar bli dags för vårstädning, och efter en titt i alla utrymmen blir jag mer eller mindre gråtfärdig innan jag ens börjat...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 976
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka