landsbygdsbo
Trådstartare
Ah ... du är inne på samma linje som jag? ett kontrollerat inflöde.Det handlar inte om motsatsen.
Det är en flytande skala på det där.
Som baseras på beslut tagna med fakta o ekonomi bakom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah ... du är inne på samma linje som jag? ett kontrollerat inflöde.Det handlar inte om motsatsen.
Det är en flytande skala på det där.
En av de eviga frågorna.Vart ska människor som flyr ta vägen?
De kanske inte kände att de kommit i säkerhet.Jag tycker att man som flykting - på det vis som jag kan sätta mig in i det - borde känna en STOR lättnad när man kommit till säkerhet.
De kanske inte kände att de kommit i säkerhet.
De var ju uppenbarligen nöjda i Malmö. Hur blev Östersund helt plötsligt osäkert då? Rent krasst är ju Östersund säkrare med tanke på alls moskébränder och elände som pågår i Malmö idag. De blev missnöjda och betedde sig illa. Jag vet inte varför man måste försvara det? Man slänger sig gärna med "om svenskar gjort så, så hade det inte gjort något". Jo det hade det. Spelar ingen roll var man kommer ifrån, vilken religion man har, man beter sig inte sådär. Asylsökande har inte frikort till att bete sig illa. Sen dömer jag inte alla asylsökande efter vad en mindre grupp män gjorde, men jag tycker det blir löjligt att försvara deras agerande, de här individernas. Jag hoppas de får en bättre fortsättning i landet än starten med lagbrott.
Varför måste du fördöma det? Ägnar du lika mycket tid åt att fördöma vad svenskar gör och inte gör?De var ju uppenbarligen nöjda i Malmö. Hur blev Östersund helt plötsligt osäkert då? Rent krasst är ju Östersund säkrare med tanke på alls moskébränder och elände som pågår i Malmö idag. De blev missnöjda och betedde sig illa. Jag vet inte varför man måste försvara det? Man slänger sig gärna med "om svenskar gjort så, så hade det inte gjort något". Jo det hade det. Spelar ingen roll var man kommer ifrån, vilken religion man har, man beter sig inte sådär. Asylsökande har inte frikort till att bete sig illa. Sen dömer jag inte alla asylsökande efter vad en mindre grupp män gjorde, men jag tycker det blir löjligt att försvara deras agerande, de här individernas. Jag hoppas de får en bättre fortsättning i landet än starten med lagbrott.
Varför måste du fördöma det? Ägnar du lika mycket tid åt att fördöma vad svenskar gör och inte gör?
Skulle jag bli rädd skulle jag inte söka konfrontationDe kanske inte kände att de kommit i säkerhet.
Tino, SDs oberoende vapendragare, är också starkt ifrågasatt.
Mängder av sakfel och märkliga indelningar av vi och dom.
även med Tinos siffror räcker det med några enstaka procent ökad sysselsättning för invandrare för att nå ekonomiskt överskott.
Nej jag menar att 87% inte vill stänga gränserna.
Starkt ifrågasatt av vilka? Exempel på sakfel?
Hittar du bara på nu eller? Var kan jag läsa detta?
Starkt ifrågasatt av vilka? Exempel på sakfel?
Hittar du bara på nu eller? Var kan jag läsa detta?
Det mesta är hittepå som döljs av ett stort mått ordbajseri.
Det var en förklaring till åsiktsläget i landet och har inget med min åsikt att göra.Ah ... du är inne på samma linje som jag? ett kontrollerat inflöde.
Men det kan man hitta i SD propagandan om man letar på rätt ställe.SD vill ha en nivå på invandringen som på Göran Perssons tid.
Vad han inte har sagt är att några gränser ska stängas.
Va?Jag tolkar ditt ickesvar på mina frågor som att ekonomin är sekundär, men att du inte riktigt vill stå för att du inte tycker att muslimer eller somalier passar i Sverige. Eller har du ett svar? Är ekonomin avgörande bör du anta utmaningen...
Då kan man ju ställa frågan hur den Algeriska invandringen från mitten av femtiotalet till mitten av sextiotalet påverkat Frankrike.De flesta klarar att googla själv, här är repliken i aktuellt ärende.
http://blog.svd.se/historia/2015/01/04/en-kommentar-om-invandringsdebatten/
Nej, det är bara att räkna. Det krävs några procent bättre sysselsättningsgrad för att Tinos siffror ska bli positiva, trots den extrema utgångspunkt han haft när han sorterar intäkter och utgifter gällande migration.
Det hade blivit en stor sak av att några vägrade gå av en buss på flera dagar i sträck oavsett vilka det var eller orsaken till det.Men varför göra stor sak av att 5 personer av de hundratusentals som går igenom systemet reagerar tokigt, och en kort stund beter sig illa?
De flesta klarar att googla själv, här är repliken i aktuellt ärende.
http://blog.svd.se/historia/2015/01/04/en-kommentar-om-invandringsdebatten/
Nej, det är bara att räkna. Det krävs några procent bättre sysselsättningsgrad för att Tinos siffror ska bli positiva, trots den extrema utgångspunkt han haft när han sorterar intäkter och utgifter gällande migration.
Vaddå svåranpassbara?ett inflöde av svåranpassbara människor