Skallrande överlucka

Emiro

Trådstartare
Överluckan på min star diamant skallrar när jag kör. Jag läste i någon gammal tråd att man kunde sätta en o-ring eller bustning på boxlåset för att få den tyst. Är det någon som vet vilken typ jag behöver och var man kan köpa den?

Överluckan på min star diamant skallrar när jag kör. Jag läste i någon gammal tråd att man kunde sätta en o-ring eller bustning på boxlåset för att få den tyst. Är det någon som vet vilken typ jag behöver och var man kan köpa den?
Det heter Bussning, ifall du ska leta efter det på nätet 😊

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 103
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka