Har lite problem med min bröst sele och rockard.
Var ute med min sambo och körde lite i dag...satt och kollade på rockaden där den sitter fast i selen. Och så ha rockarden rest lite på sej och är mitt i öglan den sitter i och nästan på väg ut på andra sidan. Fattar ni vad jag menar? Hur gör man för at det inte ska bli så.
Sen en sak till...där rockarden sitter fast i öglorna där är det rörlig fram och tillbaka. Det ligger på en det hästen har runt magen. Men i bland åker det ända framför eller ända bakom så det ligger på bara hästen. Vad gör man åt det?
Och hjälp mej gärna och berätta vad alla grejerna heter också
Gud vad det känns som jag svamlade nu...hoppas någon fattar.
Lägger in en bil så ni ser hur selen ser ut iaf:
(bilderna är inte från i dag...den är bättre inpassad nu)
Var ute med min sambo och körde lite i dag...satt och kollade på rockaden där den sitter fast i selen. Och så ha rockarden rest lite på sej och är mitt i öglan den sitter i och nästan på väg ut på andra sidan. Fattar ni vad jag menar? Hur gör man för at det inte ska bli så.
Sen en sak till...där rockarden sitter fast i öglorna där är det rörlig fram och tillbaka. Det ligger på en det hästen har runt magen. Men i bland åker det ända framför eller ända bakom så det ligger på bara hästen. Vad gör man åt det?
Och hjälp mej gärna och berätta vad alla grejerna heter också
Gud vad det känns som jag svamlade nu...hoppas någon fattar.
Lägger in en bil så ni ser hur selen ser ut iaf:
(bilderna är inte från i dag...den är bättre inpassad nu)