Men hallå då är vi nästan grannar! Eller?
Bor inte du typ i Dalarna eller har jag bara fått för mig det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hallå då är vi nästan grannar! Eller?
Bor inte du typ i Dalarna eller har jag bara fått för mig det?
Nä i Bollnäs, centrala Bollnäs tom så om du vill komma hit så kan du bara ta tåget hit och sedan är det gångväg hem till mig. Vore underbart att träffa en icke dårig person Det en tämligen ok soffa att sova på och en bortskämd katt.
Tack Men jag har ju hunden.Vill du så får du givetvis komma över till mig. Sovplats finns.
Den får plats.Tack Men jag har ju hunden.
Julen har varit hemsk så länge jag minns. Har ingen släkt i livet mer än avkomman, och när jag var gift hans föräldrar.
Första åren efter skilsmässan var inte kul men jag fick inbjudningar till vänner så det var OK.
Senaste jularna har jag stannat hemma ensam. Barnet har besökt pappas familj eller varit med kompisar. Jag har kommit därhän att jag inte betraktar julen på annat sätt än en vanlig lördag-söndag. I år har barnet avsagt sig julklappar så jag väntar inget därifrån heller.
I år är det inte många dagar ledigt och jag brukar behöva lördagen för vila för att orka göra något om söndagarna. Så en extra dags ledig gör ingen större skillnad. Kanske en tur till @athena_arabians för lite julfika
Sova, städa och laga mat. Det känns alldeles lagom.
Förr var det julegröt och julegråt. Nu är det helt odramatiskt.
Jag bor väl som vanligt för långt bort,men räcker upp handen ifall att......Ärligt, finns det någon som skulle vilja köra en minijul? Jag har lyckats krångla mig ur familjejulen och vill göra något jag vill göra.
Jag bor väl som vanligt för långt bort,men räcker upp handen ifall att......
Ärligt, finns det någon som skulle vilja köra en minijul? Jag har lyckats krångla mig ur familjejulen och vill göra något jag vill göra.
Du är ju välkommen här men katterna är ju lite knepigt att lösa.
Tack vännen! Men ja, surtant Nikita är nog inte så pigg på idén. Sabla katt! Vet hon inte att hon är en översocial burma som är beroende av andra katters sällskap?
Min siames fattar inte heller att hon ska vara en flockkattTack vännen! Men ja, surtant Nikita är nog inte så pigg på idén. Sabla katt! Vet hon inte att hon är en översocial burma som är beroende av andra katters sällskap?
Ärligt, finns det någon som skulle vilja köra en minijul? Jag har lyckats krångla mig ur familjejulen och vill göra något jag vill göra.
Min siames fattar inte heller att hon ska vara en flockkatt
Vadå dela sin matte med fler ?
Hade velat men du bor ju så långt bort! (Trots att vi tydligen är grannar i några norrländska mått .)
Min har ju bott i flock med men efter sterilisering så vägrade hon ha andra katter i närhetenNikita är jobbig, hon omplacerades pga att hon slogs med andra katter i katteriet så egentligen borde hon vara van vid att bo tillsammans med andra katter hon vänjer sig inte heller. De enda katter hon kan acceptera är de som fullständigt ignorerar henne. Vilket är svårt eftersom hon låter som en mistlur och tydligen är en oemotståndlig attraktion för andra katter.
Jag är ju Stockholmare! Som tycker att allt norr om Uppsala är Norrland med isbjörnar. Och vadå långt, det är väl ungefär samma sak här uppe som om ska åka från Huddinge till Märsta
Eh, jag också, nästan . Uppvuxen i Södertälje. Innan jag flyttat upp hit första gången skulle en vän börja plugga i Uppsala och jag sa "Uppsala?! Det är ju typ Norrland?" . (Trodde Uppsala var liiite längre från Sthlm än vad det är. Och tyckte att kompisen skulle flytta till urskogen.)