Skakelhållare

Sv: Skakelhållare

Hur göra?? Jag har funderat på om man kan använda det jag har på ett bättre sätt men jag kommer inte fram till något bra.
Kan du visa, Please!!

Jo men du måste ha ett spänne där du har skakelremmens spänne nu. Två nya skalmremmar ska du ju inte behöva köpa, om du inte har sånna liggandes nånstans:D
............
Trädde igenom en smal skakelrem genom spännet, nerifrån å upp, man kan göra uppifrån och ner oxå.
Hoppas du fattar lite, de här kan va krånligt (hehe å förklara:D)
Hur högt skakelfästet hammnar, beror ju på det spännet som sitter på däckeltampen:)
Den här varianten funkar ju bäst på en loksele där man har ett spänne redan, men som sagt får du tag på två enkla spännen som passar kan det funka ändå har jag för mig:idea:

Tack!
Det ser ju faktiskt ut som det skulle kunna funka riktigt bra.
Ett betydligt billigare alternativ är det i alla fall ;)

Jo men du måste ha ett spänne där du har skakelremmens spänne nu. Två nya skalmremmar ska du ju inte behöva köpa, om du inte har sånna liggandes nånstans:D
............
Trädde igenom en smal skakelrem genom spännet, nerifrån å upp, man kan göra uppifrån och ner oxå.
Hoppas du fattar lite, de här kan va krånligt (hehe å förklara:D)
Hur högt skakelfästet hammnar, beror ju på det spännet som sitter på däckeltampen:)
Den här varianten funkar ju bäst på en loksele där man har ett spänne redan, men som sagt får du tag på två enkla spännen som passar kan det funka ändå har jag för mig:idea:

Toppen!
Ska genast ut och prova, så snart knotten har försvunnit...

Kanon! Fram för mer av dessa otroligt fiffiga tips! :bow:Man slår sig för pannan, när man ser dessa smarta lösningar och ifrågasätter för sig själv hur man kan ha förbisett denna lösning.:banana: Kan ingen starta en tråd där vi kan dela med oss av mer sånt här?

Jättebra ide :idea:

Fast ni får jättegärna fortsätta i den här tråden också ;)

Det borde funka med ett löst spänne, frågan är bara vart man kan få tag i ett :confused: Har kikat runt lite men inte hittat några.

Nu hittade jag ett spänne bara för det :banana:

FO112.jpg

och även spännen till snabbfäste

FT226.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Våra hästar har ju ibland hjärnspöken, och vi hästmänniskor också :rofl: ●Vilka hjärnspöken har du själv i din...
2
Svar
22
· Visningar
1 657
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Detta gör mig så himla glad att läsa! Det går framåt, även om många på sociala medier inom berörda raser inte jublar, tror detta kan bli...
30 31 32
Svar
620
· Visningar
29 503
Senast: SiZo
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
499
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka