Skaffa valp?

JuniNatt

Trådstartare
Ojojoj. En bekant har papillonvalpar nu och jag är ju såå sugen på att skaffa en liten till. Pratade med hene för en stund sedan och fick då veta att hon endast hade två hanvalpar kvar som inte var tingade. Phew, tur för mig, jag vill ju ha en til. Alltså blev det ingen valp.

Sen nämner hon att hon har en annan tik som ska ha valpar om ca 2 veckor. Hon skulle kontakta mig när valparna var födda om där var nån tik. Så nu blir man kanske med valp :angel: Har ju funderat på det ett tag och n blir det kanske äntligen av!

Känns spännande att kunna följa valpen från att den föds och sen hela livet. Hoppas, hoppas verkligen att det blir en liten tikvalp!

Sv: Skaffa valp?

Va roligt hoppas hon får en tik.

Roligt med valpar men jobbigt har en på 11 veckor hemma hos mamma å pappa! :D

Ja, visst är det en del jobb. Hur ska man klara väntan nu. Först vänta på att valparna kommer och sen om där är nån tik vänta tills hon är 8 veckor. Det blir tufft :p

Passar en liten valp här idag och nu blir jag ännu mer sugen på att skaffa en liten.

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 805
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 568
Senast: Dopy
·
Hundavel & Ras Jag har länge drömt om en egen valp och har på senare tid hoppats och planerat att det ska bli en framåt nästa sommar. Men som det ser... 2
Svar
33
· Visningar
2 351
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur perfekt måste ens liv vara för att det ska vara okej att skaffa hund? Jag menar - hur anpassat till hunden måste livet vara för att... 2
Svar
23
· Visningar
4 056
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fettisdagen
  • Vad gör vi? Del CCX
  • Årets skattebesked

Hund, Katt, Andra Djur