Skaffa Dragkrok - Var??

V

Vixten

Ska köpa dragkrok till min passat. Men jag vet verkligen inte vart jag ska börja. Ska jag ringa en Wv-verkstad? Eller mekonomen?

Ngn som vet?

Själva jobbet kan vi göra själva, om det är lagligt, men det hoppas jag. Och sen registreringsbesiktiga pärlan.
Det verkar ju inte vara helt billigt, till svärfars bmw kostade det 28 000... :crazy:
 
Sv: Skaffa Dragkrok - Var??

Det enda man bör tänka på är att det ska sitta en typskylt någon stans på kroken/draget samt att man har monteringsanvisningarna med sig till registreringsbesiktningen.
 
Sv: Skaffa Dragkrok - Var??

Men gud - det var ju inte så svårt! :laugh: Och absolut inte farligt pris, 1500. Hoppas dom är bra.

Tack :bow:
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
697
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 958
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 678
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp