E
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det låter jättekonstigt att en valp skulle bryta benen av ett fall på 50 cm. Maximal otur och knappast något man kan lasta besökaren för.
/Migo
Jag blir också väldigt förvånad. Hade jag stått på knä med en tre månaders valp i famnen hade jag utan problem släppt ned den på golvet från den höjden. Vad är det för porslinshundar vi avlar fram?
Jag blir också väldigt förvånad. Hade jag stått på knä med en tre månaders valp i famnen hade jag utan problem släppt ned den på golvet från den höjden. Vad är det för porslinshundar vi avlar fram?
En valp som är 19 cm i mankhöjden? Skulle du låta den hoppa med ryggen framåt från den hölden???
en valp har så mjuka ben pga att benplattorna inte är slutna...
det sättet, att ta tillbaka att man ska betala självrisken så anser jag att hon bör få betala allt. karma is a bitch!
Nej hon tappade inte henne och det är precis vad gör mig upprörd, hon lät valpen hoppa nerVadå med ryggen framåt? Då låter det ju mer som att den sprattlade och hon tappade?