Skäckhingst på EU station?

Någon som vet om Utah Van Erpekom verkar via fryst eller färskt?
Min franska är inte på topp ;) så har svårt att översätta det som står på deras hemsida.
Fryst. Om du klickar på den engelska flaggan uppe i högerhörnet på hemsidan, blir det lite lättare att förstå. De skickar färsk till några länder i Europa, men inte hit. Jag frågade förra veckan.

Fryst. Om du klickar på den engelska flaggan uppe i högerhörnet på hemsidan, blir det lite lättare att förstå. De skickar färsk till några länder i Europa, men inte hit. Jag frågade förra veckan.

Jag har pratat med dom och dom skickar visst färskt till sverige? Dom behövde bara veta det i god tid så dom kunde färdigställa papper osv inför första skicket, vilket inte är nått problem i mitt fall då mitt sto fölar i maj så kan räkna ut ganska exakt när vi behöver seminera.

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 746
Senast: Ninnurur
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 531
Senast: Raderad medlem 149793
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Shaggy
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 398
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar