Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Med tvådelade namnet? Oupsie..får hoppas han är på trevligt humör etc då. Eftersom de finns de som är nöjda med honom så borde han ju kunna vara trevlig.. Du får rapportera!
Sen att JAG skulle bokat om besöket är en annan femma Men ge honom en chans först..
Egentligen har jag varit hos en annan veterinär...Ska tillbaka på återbesök. Nu skulle h*n vara borta, så jag var tvungen att boka om. Eftersom jag har hört en del mindre positiva saker om den med tvådelade namnet valde jag en annan. Varpå dom ringer igen och h*n är borta just den dagen jag hade bokat.
Äh, det går säkert bra! Annars får du väl ringa din rd vet sen och rådfråga om en second opinion om han med tvådelade namnet inte verkade vettig.
Men, jag har faktiskt INTE hört några klagomålom hans kunskap, utan det är det att karln inte kan LYSSNA på vad mans äger, och så att han är otrevlig då. Men han kanske har en bra dag just när du är där, jags ka hålla tummarna så får du rapportera =)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.