Ska på "Polishästträning"

Sv: Ska på "Polishästträning"

Vem är LA? Eller får man inte skriva ut namnet? Vet alla utom jag vem det är?
 
Sv: Ska på "Polishästträning"

Jag PM:ade Veronika o fick tips :idea:

Funderar stark på att iaf skicka iväg ett litet mail om vilka datum då jag bara kan varannan helg. Hade vart jättekul!
 
Sv: Ska på "Polishästträning"

En kompis filmade oxå så jag ska bara se till å få in det i datorn oxå så kan jag lägga ut ;)

Vá roligt, ser fram emot det :banana:

Förstår att det kunde kännas obehagligt att vara på marken om det var okontrollerat runt omkring. Men riktigt kul att det funkade så bra med din unghäst:), man blir allt lite stolt när de är så duktiga!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 534
Senast: Twihard
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 585
Senast: Shaggy
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
448
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 015
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp