Ska man må så här i slutet?

MaRomer

Trådstartare
Har sedan nån timme tillbaka mått kasst=(
Känner mig helt matt i kroppen, är varm och yr av och till. Även andningen känns jobbig=( Känner mig totalt trött och orkeslös. Matt i hela kroppen=(

Sov VÄLDIGT länge idag, till 10.30 Har inte sovit så länge på flera veckor. Brukar alltid vakna senast 8.00.

Har fixat så jag inte behöver åka till stallet å härja utan ska bara vara hemma å ta det lugnt idag.

Ska till min hjärtläkare i morgon kl 9.15 (Har medfötthjärtfel, men som aldrig stört mig innan) Allt såg bra ut sist jag var där. Ska även till BM på onsdag.
Har haft bra blodtryck hela grav. Men dåligt HB.

Funderar på om det kan vara så att mitt lilla hjärta börjar tycka det är jobbigt med allt extra blod. Eller vad är det som händer?

Ska man kanske må så här?

Går in i v 33 på ons.

Sv: Ska man må så här i slutet?

lågt HB påverkar mkt...

Skriver under på det!

Låg runt 130 hela graviditeten och mådde prima men förlorade massa blod under förlossningen och droppade ner till 100 efter den. Mådde riktigt kasst innan jag kom tillbaka upp till min normala nivå...

mitt HB låg däromkring när jag blev rätt rejält påverkad (trött, yr mm)

kan mkt väl vara HB mitt låg på 108 sist+ lite svajande undertryck och min yrsel berodde till största sannorlikhet på det... hoppas de är bättre idag:)

Mitt hb låg på 118 idag så de e bara å käka mer tabletter. Bättre idag som tur e=)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Häromdagen var det dags för yogapass. Jag hade jobbat på dagen – visserligen kontorsarbete men ändå förhållandevis rörligt då jag går...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 695
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 655
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 598
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar