Nej inte bara stått men i stort sätt. Har i typ ett år nu gått 1-1.5timmar promenader med henne, tränat horsemanship, låtit henne gå lös i ridhuset, longerat, tömkört och ridit i skritt och pytte lite trav. Inga stora saker, inget man bygger massa muskler på direkt.. Men bara tillräckligt.
Glömde kanske nämna några saker också.. Stallägaren har halt golv för det är snyggast tycker hon så jag lärde min häst väldigt snabbt vad "sakta" betyder men en gång gick hon omkull när hon blev rädd för ngt och dundrade rätt ner i betonggolvet. Jag blev chockad o rädd eftersom hon inte kom upp först men tillslut bar hon uppe men endast på 3 ben. Hon vägrade stötta på det fjärde. En stallkompis kom och ledde runt henne åt mig och efter 5-10 minuter så stötte hon på benet igen. Jag masserade så gott jag kunde varje dag i 2 veckor och gick med henne dagligen samt lät henne vila då vi tänkte att det eventuellt kan ha blivit en stukning eller något. En dag kommer jag till stallet och då hade en ny häst kommit som dom glatt hade släppt i hagen bredvid min häst så min häst hade rejsat runt som en galning i en pytte hage, typ grushage fast gräs....