Sjukdomsböcker om hund

Angelina

Trådstartare
För hästar så finns det iallafall en jättebra sjukdomsbok att köpa men när det gäller hundar så är utbudet lika med noll anser jag. Jag vill gärna att det ska vara en svensk bok eftersom det bäst speglar svenska förhållanden.

Lika dåligt tycker jag att det är när man söker på internet om någon sjukdom. Jättesvårt att få fram fakta. Antingen är jag skitdålig att söka eller så har mina hundar så konstiga sjukdomar så dom nästan är ensamma om dem....

Sv: Sjukdomsböcker om hund

Glömde...

Den bästa boken är apotekets Hälsoråd för hund men den är ju så tunn och tar bara upp några få tillstånd.

Sv: Sjukdomsböcker om hund

Hundens sjukdomar, Wikström, Öberg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 405
Senast: Ramona
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 153
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 603
Övr. Barn Hur mycket jag än söker runt hittar jag ingen med samma problem som jag. Jag vet inte vad jag ska göra, mina barns far som jag är...
Svar
13
· Visningar
2 878
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp