Sjuka associationer...

Cambiaso

Trådstartare
Jag har ju en tendens att få lustiga associationer. Det räcker med en felplacerad bild som tillsammans med en rubrik till en annan artikel kan ge de mest sjuka sammanhang. Ikväll var det så banalt som två trådar efter varandra som tillsammans blev en smula lustigt. Min sjuka hjärna börjar direkt tänka på styckmord... :crazy:

dddd.webp

Känner väl igen det där! :D Som när det i facebookgruppen för min ridklubb låg ett inlägg om att några sjuka hästar hade flyttats till sjukstallet en bit bort, precis under ett inlägg där någon frågade när de beställda köttfärslådorna skulle levereras.... :angel::laugh:

Jag har ju en tendens att få lustiga associationer. Det räcker med en felplacerad bild som tillsammans med en rubrik till en annan artikel kan ge de mest sjuka sammanhang. Ikväll var det så banalt som två trådar efter varandra som tillsammans blev en smula lustigt. Min sjuka hjärna börjar direkt tänka på styckmord... :crazy:

Visa bifogad fil 16190
Min hjärna tänkte att man skulle hantera personen med vanföreställningar genom att stoppa hen i en resväska. Levande.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 591
Senast: Pratsch
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 367
Senast: alazzi
·
F
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 601
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 328
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar