Sjuk kanin??

Limelight

Trådstartare
Jag vet inte om det är något fel på ena min kanin och tänkte om ngn här kunde ge tips.
Det är en Fransk vädur på 1 år. Hon har börjat nyst riktigt mycket emellanåt och efter en stund nyshostar hon eller hur man ska förklara. Trodde i början att hon va känslig mot halm/spån när man gjorde rent ( för då kan det damma lite) men nu har hon vart ute i några dagar och håller iaf på så.. Någon som vet varför?.. :confused:

Sv: Sjuk kanin??

Står buren i drag? Det kan isåfall vara därför hon nyser. Om det är så kanske du kan flytta buren til lett annat ställe :) Annars har jag inte så stor erfarenhet av nysande kaniner ... ;)

Gå till vetrinären kanske?

Hoppas det bir bra! :bump:

Står buren i drag? Det kan isåfall vara därför hon nyser. Om det är så kanske du kan flytta buren til lett annat ställe :) Annars har jag inte så stor erfarenhet av nysande kaniner ... ;)

De bor i en box i stallet och på dagarna är de ute i en stor bur. Så visst ute e de i drag, men inte inne. Tror inte att det har med det att göra :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 425
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 955
Senast: Takire
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Snabbtest för Gardia
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat