Självhäftande papper

angelwings

Trådstartare
Alltså, jag behöver nån sorts vanligt vitt papper där man kan klippa till mönster och sen dra av pappret som är självhäftande och sätta fast det på andra grejer.
Fattar nån vad jag menar? Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig riktigt.

Jag behöver dem för att markera mönster på mina ponnier (MyLittlePonies som jag gör om alltså, inte mina hästar;)), måla över dem och sen kunna dra av pappret så att mönstret blir kvar. Hoppas det är nån som fattar vad jag menar, jag gör det knappt själv, men jag vet exakt hur det ser ut.
Iom att det ska dras av igen tämligen snabbt får det inte vara något som sätter sig som berget heller utan ska vara ganska lätt att få av.
Hjälp!

Var kan man hitta sånt papper?
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 082
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 991
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp