Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som känner till något om honom? Vet att han endast stod en säsong i Sverige och jag har en avkomma efter honom. Skulle gärna vilja veta mer om hingsten och hans avkommor. Någon som känner till några?
Tack så mkt för infon! Inga strålande BLUP direkt. Tyckte nog att fölen såg trevligare ut än han själv i typen, han ser ganska tung ut och väldigt brett ansatt hals. Någon mer än jag här som har en avkomma eller känner till avkommor efter honom?
jag har sett två avkommor till honom , kanske fler men iaf två st som jag minns.
Båda är trevliga och hoppar bra, spec den ena. Superfin o rör sej trevligt,stor och ståtlig.
Den andra ärlite speciell men de är även hennes mamma så jag tror de kommer därifrån.
såg faktiskt en hingst efter honom på tävling förra helgen!
Super fin verkligen var tom tvungen att gå fram och fråga om stammen på den, det är väl därför jag kommer ihåg hingsten du frågade om
Tillhör en väldigt känd unghästutbildare och om jag inte missminner mig skulle den visats för godkännande.
Valacken vann väl sitt regionala kvalitetstest med 9-9 i hoppning kanske.
Gick breeders men har sen varit skadad o är väl på gång nu igen förutom att ägaren gjort illa sej o brutit benet o grejjat... så nu blev de ännu ett avbrott.
Den andra går stadiga 1m nu och är nog 6.
Kan hända att den har haft föl och de var även nå strul med den eller om de var ägaren .. den var inte ute som 4 åring iaf.
Känner till en avkomma, ett sto som uppfödarna ville kränga på mig för ett par år sedan. Dock var hästen minst sagt lite speciell
Gillade varken typ,gång, temp eller hopptekn på det stoet.
Min förra tränare red och tävlade "Sören" när han stod i Sverige, tyckte att hingsten var väldigt trevlig dock ingen superbegåvning.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Juridik & Ekonomi Det är värt att komma ihåg att systemet med preskriptionstid kom till för länge sedan, när mycket såg annorlunda ut. Idag både kan och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.