Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan med säkra källor påstå att killaloe inte kan tända en sådan ugn![]()
![]()
![]()
Hahaha, I second that statement![]()
Ja men lördagen är ju lugna puckar.Var mest en fundering vad man ska göra resten av tiden. Men sitta djupt försjunken i sina skolböcker är ju alltid ett alternativ, så rolig är jag!
![]()
Ah, äntligen ett jobb för mig! Jag kan även lägga till att vara en sjukt bra coach och ständigt sucka och komma med kommentarer om hur ni skulle göra det hela mycket bättre.
Ska du inte ta och beskriva den där kakan närmare?sen vet jag inte om min kaka är det lättaste att göra i en sån ugnMen kan ta med en hembakad om det är den som önskas
![]()
Jag tycker att det beror på hur mycket ditt mående påverkas av honom. Du skriver ju att det påverkas rätt mycket, men att det också är andra saker bakom. Om man inte tycker att det gör en jättestor skillnad just vad han gör kan man ju ge det en chans, men om det däremot är så att du mår jättedåligt av att han inte hör av sig så hade jag nog inte tyckt att det var värt det.kl
Kommer och stör lite i tapet-och-vedugnsdiskussionerna.
Jag förstår mig inte på den här killen. Ena stunden verkar han helt off, nästa hyfsat på. Och jag har ingen aning, för han är sjukt svår att läsa av. Vad gör man då? Samlar ihop sig själv, intalar sig att man ska glömma och försöker gå vidare?
När han väl hör av sig så får han mig att må så sjukt bra. Och sen hör han inte av sig på dagar, vilket leder till att jag mår skit. Att jag mår så är inte bara p.g.a. honom ska tilläggas, har nån livskrasch över huvud taget just nu. Kan inte allt bara flyta på av sig självt för en gångs skull?!
haha, det är en chokladbrownie med hallon i, och sen choklad/kaffe-frosting![]()
![]()
Alltså, ska jag gå upp och knacka på och skaka lite vett i honom?
Rövhatt till man.
kl
Kommer och stör lite i tapet-och-vedugnsdiskussionerna.
Jag förstår mig inte på den här killen. Ena stunden verkar han helt off, nästa hyfsat på. Och jag har ingen aning, för han är sjukt svår att läsa av. Vad gör man då? Samlar ihop sig själv, intalar sig att man ska glömma och försöker gå vidare?
När han väl hör av sig så får han mig att må så sjukt bra. Och sen hör han inte av sig på dagar, vilket leder till att jag mår skit. Att jag mår så är inte bara p.g.a. honom ska tilläggas, har nån livskrasch över huvud taget just nu. Kan inte allt bara flyta på av sig självt för en gångs skull?!