Simberg Senator

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare athena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 831
Sv: Simberg Senator

Han är en skimmel Welsh. Skall elitpremieras i sommar, tävlar dressyr. Har bet. med han innan. En hyfsat bra hingst. Pappa till bla. Lille mons Lightning som jag gillar bättre.

Har 2 avkommor efter honom, en 1 års hingst som är jättefin, fick 39p. och ett årsföl, sto som oxo ser jättebra ut och båda rör sig mycket bra! mamman är hbl, 154 cm så dessa hoppas jag blir D-ponnyn. :smirk:

har sett honom i stall och på tävlingsbanan.
Snäll välhanterad hingst kan jag väl tillägga till övriga svar.

Väcker denna gamla tråd som jag hittade!

Är Simberg Senator elitpremierad nu?

Har precis köpt mig ett 2-årssto efter honom!!!!

Hej !
Jag är Simberg Senators ryttare.
Jag tävlar och rider honom på fritiden (:

Jag är Senators ryttare , jag rider och tävlar honom (:

Det blir trodligtvis jag som ska rida honom på hingstpremieringen till vår nu.

Jag är Senators ryttare och har börjat tävla honom i hoppning nu. Det blir trodligtvis jag som ska rida honom på hingstpremieringen till vår.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
796
Senast: Mirre
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 700
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Min labradortik är i sitt esse av skendräktighet och har det lite jobbigt. Så ös på med era tips och idéer om hur man kan underlätta för...
2
Svar
23
· Visningar
1 218
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka