Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det borde vara betydligt smidigare.Måste du ha sim kort då? Du kan inte dela med telefonen?
Vilka bolag erbjuder tvillingkort? När jag kollade för säkert 10 år sedan så var den möjligheten borttagen.Hade jag köpt en med simkort hade jag kollat möjligheten att skaffat ett "tvilling"kort till befintliga mobilabonnemanget att sätta i.
Exempelvis Halebop vet jag erbjuder, för det har jag privat. På jobbet har vi Tele2, och där har vi SIM för datatrafik också.Vilka bolag erbjuder tvillingkort? När jag kollade för säkert 10 år sedan så var den möjligheten borttagen.
Bra fråga. Jag kom aldrig så långt att jag kollade upp det noggrannare i nutid. Tänkte att det fanns som ”förr”. . Annars går det ju o lägga till användare på ett befintligt abonnemang hos Telenor som jag har iaf. Borde inte vara dyrare än att skaffa ett till tänker jag. Smidigare o ha ett istället för två att hålla reda på.Vilka bolag erbjuder tvillingkort? När jag kollade för säkert 10 år sedan så var den möjligheten borttagen.
Familjeabonemang kostar abonnemang +179 / användare. Tre och Telenor tog bort tvilling kortet för många år sedan. Sedan undrade tre varför man hade kontantkort hos dem också.Bra fråga. Jag kom aldrig så långt att jag kollade upp det noggrannare i nutid. Tänkte att det fanns som ”förr”. . Annars går det ju o lägga till användare på ett befintligt abonnemang hos Telenor som jag har iaf. Borde inte vara dyrare än att skaffa ett till tänker jag. Smidigare o ha ett istället för två att hålla reda på.
179 var ju inte så farligt då.Familjeabonemang kostar abonnemang +179 / användare. Tre och Telenor tog bort tvilling kortet för många år sedan. Sedan undrade tre varför man hade kontantkort hos dem också.