siare och andra som känner...

millus

Trådstartare
Jag sitter här och tårarna trillar på mina kinder. Min älskade lilla katt är försvunnen sen tre dygn. Jag har letat och letat och jag hittar henne inte någonstans. Är det någon här som har egenskaper som kan ge mig ledtrådar vart hon kan ha tagit vägen?

//millus-:cry:

Sv: siare och andra som känner...

Jaa, det här är för hemskt, hon brukar aldrig gå någonstans!!! Älskade lilla Månsa vart har du tagit vägen?

//millus=(

lilla söta gullekatten :( hoppas verkligen hon kommer hem snart och att hon bara har varit på ett litet äventyr.

En av mina katter var borta en hel månad. Hon försvann precis när det kom en massa snö, så jag tänkte hon har blivit påkörd och ligger sen under snön.
Sen en dag satt hon bara här vid matskålen och sa hon ville ha mat.
Han var väldigt mager och hade tappat päls på sina tassar. Men annars lika pigg och go. Men blev väldigt kelen efter hon kom hem.

Så tappa inte hoppet än. Kanske hon fått lite vårkänslor och vill spana runt lite.
Min katt som var borta var heller inte borta länge när hon gick ut, utan kom alltid in för äta mm.
Kanske min var skadad och tog sig hem när hon frisknat till. Ja jag vet inte, men katter kan ju göra så.

Det känns väldigt tröstande att höra, Tack!!!

//millus- det värker i mitt bröst

min katt, som då var 4 år, var borta en hel sommar. Kom hem helt plötsligt på hösten, tjock och go. Antagligen hade han flyttat in hos någon sommargäst å sen när dem åkte hem igen så valde väl han och flytta hem oxå. Muppkatt.
Han är kastrerad oxå, så det var inte på jakt efter hondjur som han drog.

Jaa, men det finns inga sommargäster här. Jag ska ta en tur längs älven i kväll i fall att hon ligger där o lurar...

Så här ser hon ut:
bild038.jpg

Fotograf är Fin, som brukar vara här på buke.

//millus- snyftar

Jag hoppas verkligen att Månsa kommer hem igen!! Katter brukar ha en förmåga att springa iväg för att sedan dyka upp när husse/matte minst anar det........
*håller tummarna*

Tack min kära vän! Jag är så ledsen och uppgiven, barnen gråter o längtar efter sin älskade lilla vän:cry:

//millus=(

Meen lilla Månsa kissen:cry: hoppas hon är tillbaka illa kvickt.

Hoppas, hoppas.

En av mina "kattungar" Ann & Håkans hon har nu varit borta i över en vecka :confused: och som vi letar. Men inte ger vi upp.

Behöver du hjälp att leta så kommer jag vet du:idea:

Hoppas att misse kommer hem välbehållen snart!!

Kanske är det vårkänslor som spirar..

Tappa inte modet än!!

aww..hoppas hon kommer hem snart igen :)

min gammla katt försvann en sommar över en vecka och vi gick ut och ropade på henne och skakade torrfoder paketet...så en dag kom hon springandes helt plötsligt, jamandes en massa och överlycklig att se oss. :)

Min katt var borta i tre månader! det visade sig att en gammal tant matade honom! Min man råkade höra talas om det på Ica, så han åkte till tanten! Men han hittade inte katten då! Någon vecka efter det så hade någon satt upp lapp på Ica om en katt! Vi ringde och det var han! Nu går han knappt utanför tomtgränsen, han håller sig nära! Hoppas att du hittar din katt, vet hur det känns! Kramar

Jag hoppas hon kommer hem snart. skickar lite kramar :love:

Vet hur jobbigt det är att inte veta vars de är eller om nåt hänt.

Fina lilla katten! :love:
Ni har inte uthus eller bodar och sånt, där hon kan ha gått och blivit inlåst?

Lycka till, hoppas det ordnar sig!
det gör det nog, men det är hemskt när man går och väntar och inget vet.

Ni har inte uthus eller bodar och sånt, där hon kan ha gått och blivit inlåst?

Ja, sånt händer lätt! För några veckor sedan släppte jag t.ex. ut grannens katt som tydligen hade blivit inlåst bland lägenhetsförråden. Så, tappa inte hoppet millus! Självklart kommer din fina kisse att komma hem igen!

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 884
Senast: Frida.G
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 037
Senast: Lavinia
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama