Showchaps igen

Tussemaja

Trådstartare
Vart 17 får folk tag i sina snygga showchaps??? Hittar inte många på nätet och orkar inte leta mer, så snälla, snälla pm:a mig om inköpsställen. (vet att det finns trådar förut men det är inköpsställen jag behöver.) Evigt tacksam för tips. Börjar bli desperat!

Sv: Showchaps igen

Vilken marknad det borde finnas för den som har bra sortiment på chaps, för gud va lite det finns att välja på! Kollat alla försäljare (tror jag) å det var magert. Fick bli att låta sy upp...

Pma gärna mig med. Är också i leta showchapssvängen... inte helt lätt. :)

Köp mönster på tjäderläder och sy själv, ska jag göra och då får man det som man vill mycket, mycket billigare :D

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
365
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: MiaMia
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 892
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Esmeralda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka