Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jättefin! Det där ska Tuffingen också få lära sig vad det lider , fast det lär ju ta lite tid, han är bara tre och sutten på ett par gånger (inkörd är han). Stammen är Orion - Kronprins.
Så ser selen ut på honom, dock gjorde jag en miss och tänkte inte på att det inte ingick några dragläder till den så det blir till att köpa till, hur tycker ni att bröstselen sitter behövs det en annan?
Jag skulle höja bröstan (ca.2fingrar från bogspetsen), det beror på hur mycket den i ett högre läge klämmer mot luftstrupen. Det är väl lite svårt med shettis, det känns som att de liksom inte har plats för en rak brösta.
Höj bakselen (skall ligga ung en handsbredd under bärbensknölen. Kanske en halv hand då det är shettis
Jag skulle spontant även vilja sänka skakelfästena några hål, men det beror även på hur vagnens skaklar fäster in sen.
Grattis med ny sele och hoppas ni får mycket kul med körningen.
Hästmänniskan
Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst..
Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.