Shoppingtråden - Hund

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som provat den här reflexvästen från Hööks? Åsikter?
TransformedImage.ashx

Jag är väldigt sugen på att köpa den, reflexerna här hemma börjar bli gamla och tappa stinget (något som blev övertydligt när jag köpte ny väst till mig själv...)

Jag har sådana till mina hundar och tycker de fungerar bra. Lite stora i storleken runt bröstkorgen på mina hundar, men de löste jag med en extra bit kardborre. Annars sitter de som de borde, trots att den ena hunden ålar omkring på marken och försöker få av sig den.

Någon som provat den här reflexvästen från Hööks? Åsikter?
TransformedImage.ashx

Jag är väldigt sugen på att köpa den, reflexerna här hemma börjar bli gamla och tappa stinget (något som blev övertydligt när jag köpte ny väst till mig själv...)

Jag har originalet från Hurtta och älskar dom! Syns från alla håll, lätta att sätta på och av och hundarna ser tuffa ut med västarna på och bryr sig inte heller om dom så de verkar vara bekväma.

Återigen har jag shoppat nått som inte direkt är till hundarna, men till hundlivet :D! Fick hem mina nya Muckboots igår (i grevens tid då mina gamla trotjänare har två sprickor i vardera skon och släpper in både fukt och kyla...). Testade dem direkt på en 7 km promenad med hundarna, och supernöjd med passform (förutom att min vänsterfot uppenbarligen är lite mindre än höger :p), värme och stadgan på snö/is :up:

1501192.jpg
Måste bara fråga vart tusan hittade du dom i lila? Vill så gärna ha ett par men hittar bara rosa och svarta överallt och dom lila var ju sjukt snygga.

Vår-täcke för 100kr på Granngården kändes som en bra investering. Visst, det hette "vintertäcke", men inte en chans i världen att fröken fryslort kan ha det i minusgrader utan overall under ;)
Ska dock kolla om jag kan byta det till en mindre storlek. Är ganska säker på att den mindre storleken vore bättre på henne nu när jag testat det. Hon var inte med i affären idag, dumt nog.
10636161_453577898123929_6348864604863581943_n.jpg

Jag köpte en tygtandborste man sätter på fingret och ska försöka borsta tänderna på Mira. Hon får Dentasticks dagligen men det är nog bra att borsta också även om benen säga ta det mesta av tandsten. Köpte även ett flexikoppel då inkallningen inte fungerar så bra just nu :meh:

Jag är lite sugen på Hurttas nya selar - ser rätt bekväma ut. Men jag har bara inte råd just nu då det finns annan att betala på. Försöker intala mig att hundarna inte vill ha dom än då :p

Är också nyfiken på den nya hurttaselen! Den uppdaterade versionen av Y-selen ser ju också ut som den kunde vara värd att provas, äntligen har dom lagt till ett ryggstycke på den! Måste nog ta med hunden till butik och prova när dom fått in dom nya selarna. :)

Är också nyfiken på den nya hurttaselen! Den uppdaterade versionen av Y-selen ser ju också ut som den kunde vara värd att provas, äntligen har dom lagt till ett ryggstycke på den! Måste nog ta med hunden till butik och prova när dom fått in dom nya selarna. :)

Jag är också sugen på den. Lite sur att jag inte tänkte mig för och köpte en i höstas. :/ skulle ha väntat på de här!

Det är ju den jag menar - den som heter Active ;) Dock vet jag inte om den är så smart till en kortbening, om man inte bara vill använda den torra dagar då. Risken är att den blir dyngsur beroende på material (precis som alla andra Hurtta selar blir).

Det är ju den jag menar - den som heter Active ;) Dock vet jag inte om den är så smart till en kortbening, om man inte bara vill använda den torra dagar då. Risken är att den blir dyngsur beroende på material (precis som alla andra Hurtta selar blir).

Nja, men jag menar den här :p -> * Länk raderad av moderatorn*

Men är som sagt nyfiken på active också, ska nog prova båda. :) Har en en y-sele av den äldre modellen men den nyps i armhålorna. Nån som sett några prisuppgifter på active ännu?

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
494
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka