Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som provat den här reflexvästen från Hööks? Åsikter?
Jag är väldigt sugen på att köpa den, reflexerna här hemma börjar bli gamla och tappa stinget (något som blev övertydligt när jag köpte ny väst till mig själv...)
Måste bara fråga vart tusan hittade du dom i lila? Vill så gärna ha ett par men hittar bara rosa och svarta överallt och dom lila var ju sjukt snygga.Återigen har jag shoppat nått som inte direkt är till hundarna, men till hundlivet ! Fick hem mina nya Muckboots igår (i grevens tid då mina gamla trotjänare har två sprickor i vardera skon och släpper in både fukt och kyla...). Testade dem direkt på en 7 km promenad med hundarna, och supernöjd med passform (förutom att min vänsterfot uppenbarligen är lite mindre än höger ), värme och stadgan på snö/is
Vilket bra! Var det rea?Bytte täcket till en mindre storlek idag. Det blev helt klart bättre såhär!
Snyggt! Har samma fråga som Migo, rea? Får nog köra inom i morgonBytte täcket till en mindre storlek idag. Det blev helt klart bättre såhär!
Vilket bra! Var det rea?
Är också nyfiken på den nya hurttaselen! Den uppdaterade versionen av Y-selen ser ju också ut som den kunde vara värd att provas, äntligen har dom lagt till ett ryggstycke på den! Måste nog ta med hunden till butik och prova när dom fått in dom nya selarna.
Det är ju den jag menar - den som heter Active Dock vet jag inte om den är så smart till en kortbening, om man inte bara vill använda den torra dagar då. Risken är att den blir dyngsur beroende på material (precis som alla andra Hurtta selar blir).Är också nyfiken på den nya hurttaselen! Den uppdaterade versionen av Y-selen ser ju också ut som den kunde vara värd att provas, äntligen har dom lagt till ett ryggstycke på den! Måste nog ta med hunden till butik och prova när dom fått in dom nya selarna.
Det är ju den jag menar - den som heter Active Dock vet jag inte om den är så smart till en kortbening, om man inte bara vill använda den torra dagar då. Risken är att den blir dyngsur beroende på material (precis som alla andra Hurtta selar blir).