Shoppingtråden Hund – del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om att synas i mörkret så behöver vi en reflexväst. Jag vill gärna ha hurttas rosa men kan inte hitta någon som har den i lager. :(

Eller finns det någon annan som är bättre? Den får absolut inte vara fodrad. :cautious:
Hööks har väl fortfarande kvar sin "kopia". Inte rosa, men jäkligt bra.
Här har Ebrah på sig sin:
13908989_684951478319902_8315105980626583217_o.jpg

På tal om att synas i mörkret så behöver vi en reflexväst. Jag vill gärna ha hurttas rosa men kan inte hitta någon som har den i lager. :(

Eller finns det någon annan som är bättre? Den får absolut inte vara fodrad. :cautious:
Har den försvunnit helt nu? Minns att jag fick leta som en tok! Min är lite för stor men det funkar.
Har också Hööks som @Red_Chili tipsar om! Tycker de är lika bra för bättre peng, om det ändå inte finns rosa av Hurtta längre.

Hööks hade i alla fall förra året en klockren kopia av Hurttas microväst,

Ni som har koll... Hurtta har ju nu ett regntäcke som är orange (vilket jag vet tack vare @Tonto :p ). Jag vill verkligen ha ett orange regntäcke till Ebrah, men vill inte betala så mycket som ett hurtta kostar, framförallt inte när det ändå inte kommer sitta perfekt. Sååå finns det billigare regntäcken i orange någonstans? Det måste vara 60, kanske 65cm i ryggen och ska täcka låren hyfsat, allra helst ska det ha magplatta också.

Ni som har koll... Hurtta har ju nu ett regntäcke som är orange (vilket jag vet tack vare @Tonto :p ). Jag vill verkligen ha ett orange regntäcke till Ebrah, men vill inte betala så mycket som ett hurtta kostar, framförallt inte när det ändå inte kommer sitta perfekt. Sååå finns det billigare regntäcken i orange någonstans? Det måste vara 60, kanske 65cm i ryggen och ska täcka låren hyfsat, allra helst ska det ha magplatta också.

Min hund skulle gärna skänka sitt täcke. :rofl: Fick hem det idag. Men det ska hålla honom torr i vinter. Hans päls är för mycket att torka när det ska regna varje dag i vinter. :down::cautious:

ORDkMyn.jpg

Min hund skulle gärna skänka sitt täcke. :rofl: Fick hem det idag. Men det ska hålla honom torr i vinter. Hans päls är för mycket att torka när det ska regna varje dag i vinter. :down::cautious:

ORDkMyn.jpg
Vill ha! Får hålla utkik efter rea eller något... Funderar också på om jag kan hitta något vattentätt tyg i rätt färg till billigt pris och sy eget...

Har du kollat tradera eller lagt in på nån köp p sälj grupp på fb?

Har du kollat tradera eller lagt in på nån köp p sälj grupp på fb?
Nä, inte än. Är dessutom skeptisk till att köpa regntäcken begagnat, om tex säljaren tvättat täcket mycket eller med sköljmedel eller så, då håller det ju kanske inte borta vattnet så som det ska göra?

Har du kollat granngården? Tror det var förra året de hade gröna och orangea täcken iaf. @squarepants hade väl sådana har jag för mig? :)

ORDkMyn.jpg
Asså ååååh!!! :love::love::love: Hade egentligen tänkt beställa ett rosa men jag vet att även husse skulle använda det om det om jag tog ett i orange! :up::angel:

Sitter det bra och hur är det i storleken? Och hur är det vid svansen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
805
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka