Eeeh.. på nätet!Du verkar hitta en himla massa kul, var hittar du detta? Begagnat eller nytt?
Köper det mesta nytt men objektivet jag köpte nu ska vara begagnat i nyskick. Hoppas att det är fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eeeh.. på nätet!Du verkar hitta en himla massa kul, var hittar du detta? Begagnat eller nytt?
Ja, det känns super Polly får krya på sig!Va roligt - jag väntar bara på att min opererade Polly ska kunna få börja promenera igen, så även vi kan premiäranvända nya cykelvagnen
Jag har för mig att d40 ska klara 3 bilder per sekund. Klarar inte din kamera det så har du troligen fel inställningar för autofokus eller just seriebildtagning.
Lite mer allmänt: vad säger ni om att starta en hundfototråd istället? Alltså om hur man fotar hundar och tekniken bakom, inte som den vanliga bildtråden alltså. Jag har funderat ett tag på att starta en tråd med lite allmänna tips osv. Vill ni att jag gör det så kan jag ordna det inatt när jag sitter vid dator igen (nu använder jag bökig iPad).
JA En sån tråd behöver hundbuke!Lite mer allmänt: vad säger ni om att starta en hundfototråd istället? Alltså om hur man fotar hundar och tekniken bakom, inte som den vanliga bildtråden alltså. Jag har funderat ett tag på att starta en tråd med lite allmänna tips osv. Vill ni att jag gör det så kan jag ordna det inatt när jag sitter vid dator igen (nu använder jag bökig iPad).
Vilken kamera har du? Priset är det inget konstigt med
När man söker på min ras på samma sida:
Well....
Ah, bra, då har du af-motor i huset iaf behövs ju någonstans för att det faktiskt ska fungera med af men det kanske du har koll på.En D90
Nä, priset kändes normalt mot vad jag sett innan.
Finns dock helt klart olika kvaliteer på dom. Dom första jag köpte var från Arken zoo - inte helt hundra, men tror märket var Trixie. Höll kanonbra och lyste länge (jag kör alltid fast sken). Fungerar fortfarande lika bra efter några år.
Sådana har jag. De går att ladda upp visa USB-kabel som medföljer och går att klippa hur kort man vill
Efter att ha sett film på mig själv under senaste agilitytävlingen har jag köpt en sport-bh.
Var ute efter typ PANSAR, orkar inte med något jäkla skumpande.
Den här blev det:
Finns dock helt klart olika kvaliteer på dom. Dom första jag köpte var från Arken zoo - inte helt hundra, men tror märket var Trixie. Höll kanonbra och lyste länge (jag kör alltid fast sken). Fungerar fortfarande lika bra efter några år.
Jag behövde dock fler och köpte då från animail - annat märke (kommer ej ihåg vilket), men ser exakt lika ut. Värdelöst sämre ljustid och lyser inte alls lika starkt som dom första, samt att tv av tre gick sönder vid "spännet" inom loppet av en vecka
Jo jag gillar med dom uppladdningsbara - dom är kanon och dom syns verkligen i mörkret, vilket är kanon när jag går mörkerpromenader i skogen höst/vinter Kommer dock inte beställa fler sådana från just animailFöredrar de uppladdningsbara då man inte behöver köpa nya batterier hela tiden.
Jo jag gillar med dom uppladdningsbara - dom är kanon och dom syns verkligen i mörkret, vilket är kanon när jag går mörkerpromenader i skogen höst/vinter Kommer dock inte beställa fler sådana från just animail
Är du nöjd?
Jag har likadana som @Malibu_Stacy och är absolut nöjd. Visst, batteriet håller inte jättelänge, men det är ju uppladdningsbart så det är helt ok för mig. Går sällan annat än längre rastningsrundor när det är mörkt och mina halsband klarar 2 sådana innan de börjar lysa svagare. Det har dessutom hänt att folk stannat mig ute och gett mig "beröm" för att hundarna syns så bra, flera andra hundägare har velat köpa likadana osv, så ja, de fungerar uppenbarligen som de är tänkta att göra!Hej allihopa! Nu har jag följt den här tråden i smyg ett bra tag Jag har sett att det är några som köpt led halsband till hunden från bla ebay. Kan ni inte lägga ut bild på dem? Jag har också tänkt köpa men vet inte riktigt vilken sort/modell jag ska ta