Trodde att jag var shoppinggalen, sen hittar man denna tråden och inser att man inte ens är i spetsen av hundshopparna
Detta är mina inköp till min vovve denna månaden
Halsbanden har jag beställt från Malins Syhörna och Zintras på fb 100-140kr styck betalade jag för dem, ännu inte fått hem dem men de är skickade så hoppas att få dem på tisdag
Från aliexpress (25kr), inte fått hem än
Från aliexpress, typ 130kr. Fått hem och väldigt nöjd
4 stycken rosa, 50kr /st. Inte fått än.
Och vad jag köpte förra månaden till vovven
Fejk Julius K9, 69kr och sitter faktiskt väldigt bra. Perfekt och bra pris när man vill ha ett vardagshalsband med handtag Väldigt bra sytt och loggan ser äkta ut, men man ser ju att det inte är äkta då de äkta har svarta ränder. Men det är väldigt fint!
Och självklart två koppel, dessa ser identiska ut med de äkta K9 och känns som väldigt bra kvalitet. De är lite styvare än JOKKEs antiglid men som mitt billiga anti glid från Ullared är de mjukare haha
79kr /st. (Annonsen fanns inte kvar. De ser ut såhär fast med Julius K9 loggan istället för "autumn memory K9").
Beställde även två overaller för 2 månader sedan, men de verkar bli försenade... Beställde hos en som syr hemma och tydligen så hade tygerna blivit försenade. Men har beställt en cerise med vita nallar på och en mörkröd Så får hoppas de blir bra!
Tänk på att piggarna på de där halvbollarna inte är bra för hundarnas tår, och det kan bli ganska stor skada.
Jag ser jättemånga som köper såna, och försöker slänga in en liten brasklapp i all välmening. De där är framtagna för människor och piggarna ger en typ massageeffekt och säkert trevligt för oss - men det är inte bra för hundarna.
Det finns släta halvbollar, eller halvbollar med ringmönster som är mycket, mycket bättre för hundar.