Terminator på cykel
Vi kommer att vara så coola. Jag och det lilla Fluffet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Terminator på cykel
Ni som har sådana här byxor från fritidsfabriken, vilken sort har ni?
Har alltid tyckt att de varit så fula och förstår inte riktigt charmen, men insett nu att de kanske är lite praktiska?
Silence pro!Ni som har sådana här byxor från fritidsfabriken, vilken sort har ni?
Har alltid tyckt att de varit så fula och förstår inte riktigt charmen, men insett nu att de kanske är lite praktiska?
Silence pro!
Men var beredd på att de kommer vara korta i benen på dig..
Silence pro!
Gpx pants tycker dock de är för stela i tyget.Ni som har sådana här byxor från fritidsfabriken, vilken sort har ni?
De är tunna och jättemjuka.Är de ganska tunna och mjuka i tyget? Mina "hundbyxor" är ett par tighta men mjuka stretchjeans från H&M, och jag skulle liksom vilja ha en liknande modell fast mer...skogsanpassade
De är tunna och jättemjuka.
Ni som har sådana här byxor från fritidsfabriken, vilken sort har ni?
Silence pro!
Jag har Engelsons fritidsbyxor. Jag är 180 lång och de som är normala i benen är inte för korta för mig men de finns även med "långa ben" (vet inte hur lång du är ). Köpte dem för inte så längesen men är väldigt nöjd med dem än så länge!Åh nej.
Korta? På mig är de ca 10 cm för långa, och jag tycker inte att jag har särskilt korta ben??Åh nej.
Är de bra? Hur varma upplever du att de är? Jag har en hurtta Summit Parkas till min men tänker att ett sånt här kanske också skulle vara värt att köpa in?Gick in på Arken Zoo för att klämma på täckena från Pomppa och köpa hundgodis. Gick där ifrån med två täcken från Hurtta. Rea och de färgerna som jag ville ha. Får ju passa på när det finns något som passar hundar med knorr på svansen, så klart...
Trodde att jag var shoppinggalen, sen hittar man denna tråden och inser att man inte ens är i spetsen av hundshopparna
Detta är mina inköp till min vovve denna månaden
Halsbanden har jag beställt från Malins Syhörna och Zintras på fb 100-140kr styck betalade jag för dem, ännu inte fått hem dem men de är skickade så hoppas att få dem på tisdag
Från aliexpress (25kr), inte fått hem än
Från aliexpress, typ 130kr. Fått hem och väldigt nöjd
4 stycken rosa, 50kr /st. Inte fått än.
Och vad jag köpte förra månaden till vovven
Fejk Julius K9, 69kr och sitter faktiskt väldigt bra. Perfekt och bra pris när man vill ha ett vardagshalsband med handtag Väldigt bra sytt och loggan ser äkta ut, men man ser ju att det inte är äkta då de äkta har svarta ränder. Men det är väldigt fint!
Och självklart två koppel, dessa ser identiska ut med de äkta K9 och känns som väldigt bra kvalitet. De är lite styvare än JOKKEs antiglid men som mitt billiga anti glid från Ullared är de mjukare haha
79kr /st. (Annonsen fanns inte kvar. De ser ut såhär fast med Julius K9 loggan istället för "autumn memory K9").
Beställde även två overaller för 2 månader sedan, men de verkar bli försenade... Beställde hos en som syr hemma och tydligen så hade tygerna blivit försenade. Men har beställt en cerise med vita nallar på och en mörkröd Så får hoppas de blir bra!
Går inte att få för många
Hur många koppel o halsband kan en hund tänkas behöva? Här går allt i arv tills de blir utslitna.
Jag har samma tänk som dig och köper sällan(!) saker. Ändå svämmar hallen över av hundprylar... Mycket är dock täcken och frågar man Aysu så kan 100 täcken vara på tok för lite
Hur många koppel o halsband kan en hund tänkas behöva? Här går allt i arv tills de blir utslitna.