bollen__
Trådstartare
Har sagt det så jag hoppas att han kommer ihåg det! Den verkar leva!Aaaaj... överlevde husses tå?. Säg åt honom att ha stålhätta nästa gång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har sagt det så jag hoppas att han kommer ihåg det! Den verkar leva!Aaaaj... överlevde husses tå?. Säg åt honom att ha stålhätta nästa gång!
Nu har jag storshoppat viltstängsel och jordankare. Bara stolparna som fattas, sen kan vi hägna in tomten och hundarna kan äntligen vara ute hur mycket de vill! Vi provade att slå ner ett jordankare idag för att se om tjälen släppt. Det gick bra förutom att husse slog sig på tån med släggan
Jag har Gpx pro och jag önskar att de inte var så stela. Jag vill ha mjuka byxor, så jag är halvnöjd. De är i övrigt sköna och jag tycker att det finns tillräckligt med fickor, men som sagt. Stelt/tjockt material!Eg inte hundshopping men jag vet ju att många här har byxor från Fritidsfabriken... Jag kollar på några modeller och vill höra lite om någon vet hur de är. Det är Nordwand, Gpx och Hybrid. Jag kommer att köpa i herrstorlek för jag vill inte ha en tight fit plus att herrmodeller brukar sitta bättre på mig.
Det jag främst undrar över är hur materialet i de olika byxorna känns samt hur bra fickorna är?
Eg inte hundshopping men jag vet ju att många här har byxor från Fritidsfabriken... Jag kollar på några modeller och vill höra lite om någon vet hur de är. Det är Nordwand, Gpx och Hybrid. Jag kommer att köpa i herrstorlek för jag vill inte ha en tight fit plus att herrmodeller brukar sitta bättre på mig.
Det jag främst undrar över är hur materialet i de olika byxorna känns samt hur bra fickorna är?
Jag har Gpx pro och jag önskar att de inte var så stela. Jag vill ha mjuka byxor, så jag är halvnöjd. De är i övrigt sköna och jag tycker att det finns tillräckligt med fickor, men som sagt. Stelt/tjockt material!
Eg inte hundshopping men jag vet ju att många här har byxor från Fritidsfabriken... Jag kollar på några modeller och vill höra lite om någon vet hur de är. Det är Nordwand, Gpx och Hybrid. Jag kommer att köpa i herrstorlek för jag vill inte ha en tight fit plus att herrmodeller brukar sitta bättre på mig.
Jag skulle säga att de är så här:
GPx: Styvt tyg
Nordwand: Mellanstyvt tyg
Silence Pro: Mjukt tyg
Jag har inte testat hybrid
När du/ni säger styvt, vad kan man jämföra det med? Typ arbetsbyxor från Jula?
Jag är ju inte pigg på "hårda" byxor men det hade ju varit enormt trevligt med de där knäskyddsfickorna fast jag får nog släppa det.
Hm, har inte testat arbetsbyxor från Jula Men GPx är inte stretchiga alls i det "vanliga" tyget, vilket jag upplever att Nordwand är Nordwand är inte särskilt stretchiga, men åtminstone lite mera.
Det slutar väl att jag får beställa två storlekar av alla modeller jag är intresserad av
I mina står det Revolution Race, tror dock de hette något annat på hemsidan, de svarta partierna är lite töjbara men kakidelarna är styva. Jag tog fram måttbandet o placerade mig i deras storlekstabell, byxorna kom o sitter perfekt. Bra o många fickor samt plats för knäskydd.Eg inte hundshopping men jag vet ju att många här har byxor från Fritidsfabriken... Jag kollar på några modeller och vill höra lite om någon vet hur de är. Det är Nordwand, Gpx och Hybrid. Jag kommer att köpa i herrstorlek för jag vill inte ha en tight fit plus att herrmodeller brukar sitta bättre på mig.
Haha, det är nog säkrast Men jag gillar mina Silence Pro väldigt mycket, om du är sugen på dem
De går tyvärr bort, jag vill inte ha boot hook. Jag är kinkig också
Edit: Fast de kanske går att klippa bort lite snyggt? Är det knäppning/kardborre nedtill också?
Haha, tänkte först "Vadå boot hook? Det är väl ingen krok i rumpan på dom?"
Jag tror den går klippa bort. Blir lite osäker nu, men tror det är kardborre nedtill? Kan kolla när jag kommer hem om du vill?
Wohooo - undra vilken snäll människa som ligger bakom detta
Fick nytt paket från animail idag, då jag skulle få nytt schampo och 6 nya små kongbollar istället för dom som blev förstörda av en öppnad schampoflaska. I kartongen låg en ny flaska schampo.... 12 nya små Kong-bollar och 6 nya medium Kong-bollar Vi har bollar så vi klarar oss ett tag nu - dom är ju förbrukningsvara här hemma