Vad för tjockt vintertäcke då?Lager på lager värmer bäst! Skulle föreslå en fleeceoverall och ett tjockt vintertäcke över
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad för tjockt vintertäcke då?Lager på lager värmer bäst! Skulle föreslå en fleeceoverall och ett tjockt vintertäcke över
Någon som har Granngårdens "hundförarväst"? Om ja, är ni nöjda med den och hur är den i storleken?
Vad för tjockt vintertäcke då?
Tack! Hörde om en till som hade jackan och som hatade den Beställde en från Engelsons istället, får hoppas den blir bra!Har inte västen, men jackan. Gillar den inte alls Stel, hård i tyget, prasslar. Och kall. Tycker den är stor i storleken.
Finns många köp-och-säljsidor för hundsaker på fb.Vart brukar ni sälja era hundgrejor? Jag måste bli av med lite saker känner jag.
"Begagnade hundsaker köp och sälj" , "nya och begagnade hund och kattsaker" , "otroligt billiga hundsaker säljes/bytes" på fb!Vart brukar ni sälja era hundgrejor? Jag måste bli av med lite saker känner jag.
Jag är tyvärr inte heller imponerad av kvalitén alla gånger... Fick byta dom första byxorna jag köpte (Active stretch), de nya har hållt bättre, däremot är de jättesköna Enda nackdelen är att de är ganska smala vid foten så har man höga kängor kan de vara svåra att få över.Jag har fått ett väldigt bra erbjudande på Arrak kläder. Frågan är bara vad jag ska beställa. Har en orginaljacka som är den dyraste jacka jag någonsin köpt men är inte imponerad av kvaliteten direkt. Är de andra sakerna bättre?
Är i behov av en väst och sköna byxor. Har ni några tips?
Jag har två västar, den helrosa samt Acadia. Jag är jättenöjd med västarna, har också originaljackan men den är jag inte nöjd med.Jag har fått ett väldigt bra erbjudande på Arrak kläder. Frågan är bara vad jag ska beställa. Har en orginaljacka som är den dyraste jacka jag någonsin köpt men är inte imponerad av kvaliteten direkt. Är de andra sakerna bättre?
Är i behov av en väst och sköna byxor. Har ni några tips?
Ikeas badrumsmatta. Hade en vetbed innan men tycker badrumsmattan funkar bättre, bara att skaka av och slänga i tvättmaskinen. Vetbeden såg inte likadan ut efter tvätt...Vad har ni i botten av era bilburar?
Har en Variocage min men har inte köpt något passade underlag i botten ännu.
Överkast i frotté vikt flera ggr o under den den gummimatta man fick vid köpet av buren.Vad har ni i botten av era bilburar?
BiabäddskopiaVad har ni i botten av era bilburar?
Biabäddskopia
Biabäddskopia