Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill inte vara student :arghh: Tassashop har ett väldigt bra erbjudande på megapaketet (rallylydnadsskyltar + hållare + en jäkla massa extra). Hann beställa i min iver när jag hade uppfattat deras fb annons som att de sålde paketet för 1100:- (låter det för bra för att vara sant är det även det. Kostar 5100:- i vanliga fall :D Det var alltså vad allt extra var värt hehe)

Men om någon annan inte är student och i behov av skyltar + en jäkla massa extra allt så gäller erbjudandet denna helgen ;)

Jag har äntligen tagit tag i att beställa ett Bot täcke till Milla. Hittade på 20 procent så slog till. Velade lite men tog ett nättäcke till slut, hon ska ha det i stallet och innan träning. Jag hoppas att det kommer passa och inte vara för litet! :)

Köpte en hundborste till Lady idag på MM. Funkar bra, men den kanske inte håller så länge. Men den kostade bara 5 spänn.

Jag har fått ett väldigt bra erbjudande på Arrak kläder. Frågan är bara vad jag ska beställa. Har en orginaljacka som är den dyraste jacka jag någonsin köpt men är inte imponerad av kvaliteten direkt. Är de andra sakerna bättre?

Är i behov av en väst och sköna byxor. Har ni några tips?

Jag har fått ett väldigt bra erbjudande på Arrak kläder. Frågan är bara vad jag ska beställa. Har en orginaljacka som är den dyraste jacka jag någonsin köpt men är inte imponerad av kvaliteten direkt. Är de andra sakerna bättre?

Jag är tyvärr inte heller imponerad av kvalitén alla gånger... Fick byta dom första byxorna jag köpte (Active stretch), de nya har hållt bättre, däremot är de jättesköna :) Enda nackdelen är att de är ganska smala vid foten så har man höga kängor kan de vara svåra att få över.

Har flera träningskompisar som har väst därifrån och är jättenöjda! Har prövat Acadia västen och den var jätteskön tyckte jag :up:

Jag har två västar, den helrosa samt Acadia. Jag är jättenöjd med västarna, har också originaljackan men den är jag inte nöjd med.
Just! Jag har en fleecetröja också, den är jätteskön. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
815
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025