Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte ett täcke från dem, det med liners och två halsar till. Klart värt pengarna! Sitter bra, och hållbart trots marodörkompis i hagen!Jag beställde från Premier Equine under deras Black Friday-erbjudande, idag kom paketet.
Deras Singlelock benskydd (stl M fram, L bak, XL på bootsen, hästen är hbl på ca 165 cm) som jag blev jättenöjd med!
Jag har köpt en värmebalja till hästarna och är sååå nöjd Råkade även köpa ett micklemträns till ungponnyn
Instämmer, så värd pengarna. Kan typ börja gråta bara jag kollar på denMina Thermobars är ett av de bästa hästköpen ever
Instämmer, så värd pengarna. Kan typ börja gråta bara jag kollar på den
Jag fick oväntat erbjudande om jobb imorse, med tillhörande löneökning. Jag tackade ja, la på, dansade lite - och gick in och beställde Thermobar. Nu ska vattnet inte frysa i boxarna heller!
Jag tycker den ser bra ut. Remmarna sitter längre fram på flera nya hjälmar. Tror det handlar om säkerheten för den sitter stadigare då. Dra upp plastgrejen som på den vänstra bilden bara så ser det bra ut .Jag har köpt en ny hjälm. Men nu blir jag osäker och behöver lite smakråd..
Jag tycker att hjälmen ser gigantisk ut! Speciellt baktill. Den känns bra. Lite trång eftersom den är ny så det brukar ju gå till sig men jag tycker den ser väldigt stor ut!? Sen känns det som att remmarna sitter väldigt långt fram, nära ögonen liksom.
Vad tycker ni?
Jag har köpt en ny hjälm. Men nu blir jag osäker och behöver lite smakråd..
Jag tycker att hjälmen ser gigantisk ut! Speciellt baktill. Den känns bra. Lite trång eftersom den är ny så det brukar ju gå till sig men jag tycker den ser väldigt stor ut!? Sen känns det som att remmarna sitter väldigt långt fram, nära ögonen liksom.
Vad tycker ni?
Är ju omöjligt säga på bild men jag tycker den ser för liten ut, att den sitter för högt på huvudet.
Nä, hjälmen åker tillbaka. Nu har jag suttit i hjälmdjungeln i flera timmar.... Jag tar gärna emot tips på snygga, sköna hjälmar som finns i strl 60-61.