MH Jordan är min favorit
Tack för tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MH Jordan är min favorit
Här kommer de senaste
Lite smått och gott
Equiline soundless, ska se om det hjälper på den ena damen som har lite svårt att fokusera på rätt saker ibland
Hur tycker du det funkar? Jag funderar på att köpa nått liknande.
Jag tycker absolut att den har effekt, men jag har inte kunnat testa den så mycket som jag velat vid uteritt tex pga alla älgflugor vi har Men i ridningen över lag funkar det på min häst. Hon blir lugnare och mer harmonisk att jobba med! Det finns väl lite fler märken nu som ligger bättre i pris om man vill testa. Tror de kan ha varit Eskadron jag sett?
Japp alla tre är därifrån. Det enda som var negativt med det gröna var att det inte fanns någon svanslapp.Älskar det gröna, är det från Börjes?
Jag tror att Santa Cruz har en del olika färger på lädret till sina träns.Hörrni shoppingproffs!
Jag har ju en ljusbrun sadel jag älskar och vill ha ett matchande träns. Jag orkar inte googla men det närmaste jag kommit är Globus variant på New Tan men tränsen är inte så fina som jag vill ha de.
Tips?!
Helst remont men engelsk utan snokrem fungerar i värsta fall
Jag har en till min känsliga och något stressade häst och det har varit superbra nu när vi flyttat till nytt ställe och han varit lite på tårna. Man kan kombinera med öronproppar också om man har en ljudkänslig häst.Låter ju toppen! Hästen jag rider kan ju kännas lite ofokuserad framför allt när vi rider ut i skogen eller om det blåser och så. Jag måste nog köpa och testa
Vilken prisklass? CWD och Silver Crown har ljusare brun.
Personligen gillar jag inte fleecefoder för att det liksom greppar tag i pälsen och inte är lika rörlig på hästen. Annars vet jag inte så mycket om deras täcken.Vad tror ni om det här täcket? Jag är på jakt efter ett regntäcke som även håller honom lite varm och go
Vad tror ni om det här täcket? Jag är på jakt efter ett regntäcke som även håller honom lite varm och go
Personligen gillar jag inte fleecefoder för att det liksom greppar tag i pälsen och inte är lika rörlig på hästen. Annars vet jag inte så mycket om deras täcken.
Jag håller med @lady_vip
Upplever att de lätt får skav av fleece. Dessutom fastnar det massor med hår.
Tipsar dig istället om bucas irish turnout, som jag själv nyss köpt. Finns i 50g så det skyddar från regn och lite fyllning i så hästen inte blir kall om kallt regn lägger sig ovanpå. Utan att riskera att det blir för varmt om solen skulle kika fram ☺
Jo de har väldigt låg midja men gick upp en storlek för att rymma även långkallingar sen och då blir midjan så lös att det inte gjorde något. Annars väljer jag bort det märket. Gillar t ex MHs med hög (på riktigt!) midja