Vilket fantastiskt gulligt föl, vad e det för ras? och vad är bootsn bra för?/funktion?
En haflinger
Bootsen är så vi kan rida på grusvägar då pållen nyligen blivit barfotahäst. Smidiga, lätta att rengöra osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket fantastiskt gulligt föl, vad e det för ras? och vad är bootsn bra för?/funktion?
Hittade äntligen en sadel som passade lillhästen igår! Det blev en Eques Sella Soft. 16,5' och jag satt som en smäck och framförallt satt den som en smäck på hästen! Allt jag provat innan har bara glidit fram, men inte denna. Begagnad (men otroligt välskött).
Köpte också en Elt-gjord
Och ett bett som lillhästen har godkänt , fint ska det vara!
-Och så nya tränset från Antarés. Var tvungen att beställa det efter att ha sett det på @manhattan_2006 's fina vita. Sitter som en smäck och matchar sadeln löjligt väl.
fint det blev på Hur länge fick du vänta`? Jag gillade nosgrimman så mycket att jag beställde ett komplett träns med, med repnosgrimma, 1 månad var leveranstiden förra gången, hoppas att det går lite fortare denna gången.....
Jag har en tunn mössa från Houdini, typ löparmössa. Funkar väldigt bra.Vad har ni på er under hjälmen när ni är ute och rider på vintern? Jag har testat "skidmask/rånarluva" eller vad man kallar det men jag känner att jag stryps av dom.
Vad har ni på er??
Vad har ni på er under hjälmen när ni är ute och rider på vintern? Jag har testat "skidmask/rånarluva" eller vad man kallar det men jag känner att jag stryps av dom.
Vad har ni på er??
En ErrePlus JD med tillhörande stigläder och så freejumps! Så, så, så nöjd!
Tycker egentligen att sprengers bowbalance är lite bekvämare att rida i men dessa känns säkrare helt enkelt, så det får gå först.
Vad har ni på er under hjälmen när ni är ute och rider på vintern? Jag har testat "skidmask/rånarluva" eller vad man kallar det men jag känner att jag stryps av dom.
Vad har ni på er??
Tills du fastnar och bryter foten