Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shoppat lite nytt.

Lädergrimskaft med mässingkedja från John Whitaker.
10520344_688261944560756_40801101_n.jpg

Skydd från Hööks på rean.
img_20140723_184223_53cff0d12a6b22a3bffa2fbe.jpg

Blingborste från Horze.
img_20140723_184449_53cff0f1e087c3157edc5f01.jpg

På mitt tvärsom!

nacke.jpg

På mitt ljusbruna står det att den utskurna delen ska vara framåt.

Och enligt tillverkaren är det så det var tänkt från början. Så alla gjordes så.
Han kunde inte förklara varför dom som tillverkades senare, som bara finns i svart och mörkbrunt, har motsatta texten.

Han sa sen att egentligen spelar det ingen roll åt vilket håll man sätter nackdelen för det fungerar lika bra åt bägge hållen.

Så jag har låtit min häst bestämma och han vill ha utskurningen framåt annars vägrar han ha tränset på huvudet.

Har ingen bild än, men har shoppat på hästnet (min favorit:D). Ett par JH Collection helskodda jeansridbyxor som jag klämde på på rean men inte köpte. Det retade mig som tusan för när jag kom på att jag ändå ville ha dom fanns dom inte kvar. Blev överlycklig när jag hittade dom på Hästnet:D. Och betalade dessutom mindre än halva priset:p.

Har även köpt ett par i princip helt nya oinridna läderstövlar från Horsehead. En gammal modell men som passar perfekt som vardagsstövel. Har haft ett par likadan som nyss dött efter 2,5 års misshandel.

Betalade 550:- tillsammans för detta:D! I löööööv hästnet!

Efter mycket velande och ångest har vi JUST beställt ett spillans nytt släp! :love:
Som tröst för allt tråk och bök med ena hästen på sistone..
Det blir en Böckmann Duo, lite extrautrustad sådär, 70 sköna laxar...
Håll tummarna att vi klarar uppkörningen i augusti så vi får köra eländet sen.. ;)

Nästa anhalt blir körtävling i Sala på lördag, då ska jag kika på en ny sele... :love:

Dålig vild på mina senaste förvärv. Stövlarna är lite stora i vaden, men det spelar ingen roll för mig. Ridbyxorna är inte fullt så ljusa som bilden visar och ja, jag har en ful vana att bara ha tån på stigbygeln...
10487408_10203511824348146_3947833215140159842_n.jpg

Dålig vild på mina senaste förvärv. Stövlarna är lite stora i vaden, men det spelar ingen roll för mig. Ridbyxorna är inte fullt så ljusa som bilden visar och ja, jag har en ful vana att bara ha tån på stigbygeln...
10487408_10203511824348146_3947833215140159842_n.jpg

Är det de ljusa från JH Collection? De var väl inte på rean? Gillade dem, men fegade att köpa Hööks-ridbyxor, nu lär jag ju ångra mig om de är slut :down:

Idag blev det köp av ett nytt flugtäcke till min dam. Rambo Protector blev det till slut, efter mycket funderande. Hästen var extra glad eftersom hon fick inviga täcket genom att gå ut för första gången på 3 veckor.

Shoppat lite senaste dagarna.
Bucas zebra-täcke + huva
Två cristina sport schabrak ett blått och ett grått
Ett par ridskor från bocaj, de var snygga iaf så får se hur kvalitén är.
Sen småsaker som godis osv till djuret. :)

Fille har fått en dressyrsadel med tillbehör

shoppade lite på Hööks idag
vojlock, schabrak med bling, strumpor och pannband till mig
du får gärna skriva en utvärdering på vojlocken! funderar på om den kan vara bra på min fux, svettas lätt igenom schabraken bara på en dressyr träning :/.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 191
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
778
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv