Shoppingtråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fotade pålle i sitt nya träns idag, han blev så stilig så :love:

puffips01_53c43e95ddf2b37f2140cbad.jpg
Vilket fint träns! Ser ut som något liknande som jag har letat till min häst länge. Vart har du köpt det?

Jaha, då är mitt fel. Har inte använt det, bara plockat ihop det. Tog nog för givet att det ska vara utskuret för öronen, annars fattar jag inte vitsen.

Mitt Micklem har också pilen åt "fel" håll så jag sätter det bak å fram för jag tycker det blir bättre då.
Fattar inte heller vitsen med att ha utskuret bakåt? O_o

Jag pratade med en säljare på hööks idag och man ska inte vända på tränset för att det är utskuret åt "fel" håll för att nerverna ligger ytligare bakom nackstycket än mot öronen.

@Elektron

Hade visst en bild på det. Det är ju inte speciellt mycket det är utskuret åt andra hållet men det är så här det ska sitta. Har kollat på instruktionsfilmen från tillverkaren nu och dom sätter det så här. Likaså på alla andra instruktionsfilmer. Finns massor på Youtube. Kollade på några av dom första på listan.

10549637_317455361748527_787165458_n.jpg

På den här filmen sitter det som på mitt, så texten blir upp och ner för ryttaren. Fast han säger tvärsom - är texten bakomfram på mitt?

Då måste ditt vara felmärkt för det vore otroligt om våra fyra är det. Och originalinstruktionsfilmen visar så som jag har det.
Så dumt! Lätt att man blir förvirrad :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 187
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 849
Senast: Lyan
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
778
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka