Centaur

Trådstartare
Åh jag är så shopping-sugen...... :angel:

Det är skitväder, hästen är inte riktigt fräsch och jag har min ena vecka semester. Som ni ser är det synd om mig. :cry: Och då brukar jag köpa saker.... :p

Vet dock inte riktigt vad. Sugen på ett vit-fodrat döbert träns men det är ju så dyyyrt..... :d

Vad har ni shoppat på sistone? Bilder, tack. ;)

Sv: Shopping

Det jag shoppade senast var ett par rosa och silverglittriga benlidor och ett grått shabrak
l82.JPG

Sen inhadlade jag ett brunrutigt rhino-wug regntäcke med ganska nyligen, men det vet du ju hur det ser ut:D Dock verkar det som om att hon får skav av det med:crazy::cry: Så vete fasiken vad hon ska ha förtäcke för att hon inte ska få skav, men ska nog testa att sy lite i detta för att se om det går att få det bättre i bogen

Jag är också shoppingsugen!!!

Vill tröstshoppa lite efterssom jag har hela två månader kvar till semestern:cry: Väntar på ett paket från Börjes med tråkiga saker som stallkrokar, hängare, lädersmörja, bett och annat småplock, men inga roliga prylar...

Behöver egentligen ingenting, möjligtvis ett nytt hösttäcke till ena pållan, men hur kul är det att shoppa det på sommaren innan höstens nyheter har kommit? Och jo, en ny tunnfodrad ridjacka är jag ju ute efter (startat en egen tipstråd som ni gärna får tipsa i:bump:) Funderar på att spara pengarna och åka upp till MyOne och Tre Hästar under semestern och shoppa loss:idea:

Det är skitväder, hästen är inte riktigt fräsch och jag har min ena vecka semester. Som ni ser är det synd om mig. :cry: Och då brukar jag köpa saker.... :p

Om man ska tro de som leder Lyxfällan är det då man bör söka hjälp...;)

Vad har ni shoppat på sistone? Bilder, tack. ;)

En nosgrimma och schabrak är väl det som varit hästigast i mitt shoppande...

Haha, läste "rosa silverglittriga benlindor" och höll på att spy, men när jag scrollade ner såg det ju riktigt fint ut! Första gången jag sett någon som lyckats få sin häst att passa i rosa, grattis. ;)

haha jag vet. :p

men skillnaden är att jag bara köper saker jag har råd med.

Vill tröstshoppa lite efterssom jag har hela två månader kvar till semestern:cry: Väntar på ett paket från Börjes med tråkiga saker som stallkrokar, hängare, lädersmörja, bett och annat småplock, men inga roliga prylar...

Men bett är ju visst roliga att köpa.:p Iaf om man är en bettsamlare som jag.;)

Men hur kul är ett vanligt tredelat tränsbett:smirk: Ska det vara kul med bett får det ju vara några flashiga snirkliga AR-bett eller något annat som inte finns överallt... Hmm, länge sedan man kollade på tokiga saker på E-bay:idea:

Haha, läste "rosa silverglittriga benlindor" och höll på att spy, men när jag scrollade ner såg det ju riktigt fint ut! Första gången jag sett någon som lyckats få sin häst att passa i rosa, grattis. ;)

Haha, ja visst är hon söt i dem:D Blev lite sugen på det tränset stilett hade köpt till sin frieser, svart med ljusrosa fodring, men frågan är om det blir för bra:o:D

det var faktisk fint, trots att jag hatar rosa på hästar av principskäl. men det var fint på din häst.

tror du kan ha tränset, så länge du inte kör med rosa schabrak också!

finns ländtäcken från equi theme som är grå/rosa.

tränset är väldigt fint :-) det skriker inte ut rosa, utan är bara lite lagom. och samtidigt lite annorlunda :-)

Har ingen bild men jag köpte ett assnyggt bomullstäcke från Equiline för några veckor sen, brunt med vit passpoal :love: Du må tro att mina snyggingar är snygga i det :D
Har det som snyggtäcke när vi är ute och åker, båda kan ha det dessutom :D Sjukt fint till mina bruna equilinepaddar o lindor :angel:

tyvärr funkar inte mina egna bilder då min server inte funkar just nu.

men här är tränset, inte så smickrande bild dock.
2 pannband följer med. spännerna är inåtsydda.
nosgrimman kan ju anpassas bättre än vad den sitter på bilden!

bild

Senast idag köpte jag
* Röösli dressyrsadel, brun!:love::love::love:
* Pikeur Epsom kavaj, svart
* Pikeurskjorta, rosarutig
* Sprengrsporrar, 30 mm, kulsporre med trekantsfästen

Sen i helgen så shoppade jag loss, en grimma;) Men den var jättefin, en Lamicell i brunt.

Men nu är jag fattig...

Så fort jag får hem den så kommer det bilder!

:D Jag är sååå lycklig

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 660
Senast: Mabuse
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 378
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag undrar hur alla ni där ute med häst får tid över, tja till allt annat? Jag är snart 24 sambo med en underbar pojkvän och har en...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 395
Senast: Joelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar