Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tycker jag! Såg en massa roligt saker senast på second hand men eftersom jag inte ens tapetserar än så vill jag inte köpa för mycket som kanske inte passar in sedan... Sen gäller det att ha koll på vilka som är värdelösa på att prissätta varorna också. Hehe.
Superfina! Dylika dörrar ska jag ha till min veranda så småningom. En gång i tiden har det suttit denna typ av dörrar där. Men på 70-talet så rev mina morföräldrar bort allt gammalt och satte dit en smal brun trädörr
När jag tog över huset, blev den snabbt målad vit i väntan på nya fina pardörrrar.
Ja det är vita pardörrar med fönster i dagsläget, tror det är en spegel underst också men jag tror det sitter en masonitskiva framför. Mängden masonit vi plockar bort från detta hus är enorm... Dock är de gamla dörrarna väldigt tunna och rangliga, annars hade det bara varit att måla dem lite fräschare! De kommer istället att bli dörrar till mitt framtida växthus tillsammans med de gamla 1-glas fönstren. Är verkligen barnsligt glad att vi hitta fina, gedigna fönster med genomgående spröjs till bra pris! Dörren designade jag själv då den inte fanns som standard och är kalasnöjd med resultatet!
Tack! Får hoppas jag är lika nöjd när den sitter på plats men det kan nog inte bli annat än bra. Kommer bli en sällan skådad ansiktslyftning för lilla huset!
Foder & Strö Hästen får redan lusern pellets, krafft muscle, lusern hack och mineraler + fri tillgång på hö.
Men är en väldigt gammal häst, så tyvärr...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.